![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
heeft iemand nog Amon Amarth tabs?? Metaltabs.com heeft er niet zoveel en ook niet degene die ik zoek (afgezien van Without Fear dan ![]() ![]() |
|
Weet iemand de bas-tabs van Manowar - Black Arrows ? Kan ik alvast een beetje oefenen ![]() ![]() Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
|
Ik zoek dus de gitaartabs en bastabs van het nr March to die van Possessed. Heeft iemand dit??? edit: dit is dus Mordheim he, dit komt ervan als 1 pc door 2 mensen worden gebruikt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 07-01-2003 21:44] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
stomme vraag misschien, maar weet iemand ergens een site, waar je een LEEG tabblad kunt downen. ik had zelf wat getekent en ingescand, maar dat ziet er niet uit. anyone???? Oud Vuil. ![]() |
|
ik heb er hier een liggen! die ziet er perfekt uit! ![]() |
|
quote: heb je een scanner? post u maar. ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
aangezien ik geen flauw idee heb waar die nu ligt, zorg ik dat ik 'm morgen heb (ben nu gewoon te lui, ja? ) ![]() ![]() |
|
quote: naja, als je het idd zou willen doen, zou ik dat enorm waarderen. ik zie het hopelijk wel verschijnen. tnx alvast! Oud Vuil. ![]() |
|
no problemo ![]() |
|
![]() Oud Vuil. ![]() |
|
* fluit een liedje en kijkt om zich heen * Oud Vuil. ![]() |
|
toch simpel te maken met excel ofzo? ![]() |
|
Maar wim in Notepad kun je met een willekeurige MONOSPACE font zoals bijv. Courier een zooi lijntjes tikken en presto! Lege tabs. CTRL+P...Printeuhhhh ![]() |
|
quote: aha! heb je ff een email waar ik het heen kan sturen? heb nl. geen webspace ![]() |
|
veels te moeilijk allemaal, dit gaat vast beter: bvd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 24-06-2003 19:23] Oud Vuil. ![]() |
|
hij is onderweg, maar erg groot? ik vat er geen fukk van. ![]() |
|
Hey Wim haal je email adres weer weg i.v.m. Spambots die ze maar al te graag harvesten ![]() ![]() |
|
grrr ![]() |
|
Of je schrijft het beter zo: Contact: mbmardukwhisky AT lycos DOT nl (remove the yummy drink before e-mailing) Spambots kunnen hier niks mee ![]() ![]() |
|
quote:wel groot, maar hij's prima!!! hartstikke bedankt! Oud Vuil. ![]() |
|
okay dan! ![]() ![]() |
|
Tab gezocht: Necrophagia: Cannibal Holocaust .. Iemand ?!?!?! ![]() |
|
Ik zoek tabs van de nummers Decomposing Bitch & Baptized in Virginal Liquid van Severe Torture ... ![]() |
|
De bas tab van "Ausgebombt" van Sodom, Iemand? (ik vind enkel de gitaar) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |