|
Auteur: |
|
|
Ik heb nog een kaartje over voor de METALBASH XL in de Maaspoort in Den Bosch a.s. zondag 23 november. Meer info op www.metalbash.nl Kaartjes zijn alleen nog verkrijgbaar op die zondag aan de kassa voor 32,50 euro. Ik verkoop dit kaartje voor 20 euro! Ik heb het namelijk gewonnen maar ik had zelf al een kaartje en probeer het dus via deze weg te verkopen. Ik wil het kaartje met de post sturen (kosten hiervoor zijn dan voor jou, aangetekend of niet, maar dan wel op eigen risico!), je kunt het bij me thuis afhalen (ik woon in Helden dat ligt dichtbij Venlo -Roermond) of we kunnen iets op de dag zelf proberen af te spreken. De manier van betalen hangt af van een van de hierboven genoemde manieren. -Stuur het geld met de post (natuurlijk ook eigen risico). -Maak het via de bank over (als dit in ongeveer 2/3 dagen overgemaakt kan zijn) -Of betaal het aan mij "persoonlijk". Als je geïnteresseerd bent, dan graag reageren via email of telefoon. Wie het eerst komt wie het eerst maalt... noud.vanerp@sintlucas.nl 077 307 81 15 (beste is na 19:30) don't mistake lack of talent for genius |
|
|
Index / Muziek algemeen |