|
Auteur: |
|
|
Niemand?? spelfout weggehaald... |
|
ik iig nie .. INRI doet mij erg weinig |
|
ik zal er vanavond zeker zijn None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Spreek me effe aan dan.Ken ik ook es in zm ers in het wild posten hehehe spelfout weggehaald... |
|
Tering wat was het rustig.Geen arson gezien trouwens,maar ik weet ook niet hoe die gast eruit ziet helaas.... spelfout weggehaald... |
|
Hoeveel mensen waren er ongeveer? |
|
quote: Nou,dat hield met een mannetje of 30 wel op helaas.Lopen ze hier allemaal te kankeren dat er nooit es wat in de buurt is,en als er wel es wat is laten ze het massaal afweten.Vreemde jongens die headbangers..... spelfout weggehaald... |
|
jupe heb je gelijk in is helemaal erg in LWD. wou er wel heen alleen geen vervoer en met de bus moest ik denk ik halverwege weg,vind ik ook niks. toch maar snel me rijbewijs halen! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Waar kom je vandaan dan? spelfout weggehaald... |
|
Tja, dat was vroeger wel anders in kiehool. Jammer, tijden veranderen. Ik was er anders ook geweest, maar moest aan de slag in bolwerk. |
|
quote:Kan me niet voorstellen dat er hordes uitlopen voor inri. welke versie dan ook. |
|
quote: Harns/lwd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik was er dan weer wel.... en hoe ik er uit zie... op www.shadowsofdisgust.com staat er wel een foto info>wim None of us are saints - Albert Fish |
|
juist varanus,die hebben we hier in de kopf van noord holand ook zat... grote smoelen opzetten dat er geen kut gedaan word qua metal endan gewoon niet komen als er WEL wat loos is... hopelijk word dat 6 dec anders,ik ben er vrij content mee dat er eindelijk weer eens wat metal in de buurt is... ook omdat ik nu niet een takke eind hoef te rijden,maar dat terzijde... word het druk,dan weet ik van de organisator al dat dit zogenaamde S.T.E.R.F fest elk jaar georganiseerd gaat worden...driewerf hoezeee!!! daarom loop ik elk forum af te strunen om mensen te ronselen... van huize uit check en post ik alleen op de muur... |
|
quote: IK zou eventueel op de terugweg wel via leeuwarden kunnen rijden.Harns is me effe te ver,dus as je der es bent en je mot terug... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik zal es effe op zoek. spelfout weggehaald... |
|
[quote]Op 24 november 2003 7:29 schreef bluuuurgh het volgende: juist varanus,die hebben we hier in de kopf van noord holand ook zat... grote smoelen opzetten dat er geen kut gedaan word qua metal endan gewoon niet komen als er WEL wat loos is... hopelijk word dat 6 dec anders,ik ben er vrij content mee dat er eindelijk weer eens wat metal in de buurt is... ook omdat ik nu niet een takke eind hoef te rijden,maar dat terzijde... word het druk,dan weet ik van de organisator al dat dit zogenaamde S.T.E.R.F fest elk jaar georganiseerd gaat worden...driewerf hoezeee!!! daarom loop ik elk forum af te strunen om mensen te ronselen... Tja,tis overal hetzelfde.Maar de volgende keer ist idd mooi dichtbij voor jou.Kun je met je dronken kop naar huis kruipen hehehe Ik lees alleen de muur.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Well,speak for yourself spelfout weggehaald... |
|
quote: Yep,heb je gespot.Ik was die gast met zoontje mee. spelfout weggehaald... |
|
aaah jij bent degene die de goeie opvoeding geeft Maar absoluut belachelijk was het dat er bijna geen hond was. None of us are saints - Albert Fish |
|
Ook te snel na elkaar ben ik bang. |
|
quote:Ach ja...zelfs Evoken treedt in Nederland op voor 30 mensen...dus ik verbaas me er niet eens over... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
das waar,maar speelde evoken niet op een woensdag,en zonder enige promotie/reclame rondom het gebeuren?? alleen de plaatselijke scene wist ervan zo leek het... gebeurt in de kade/zaandam erg vaak;goede bands worden hier wel eens neergezet en je weet het pas te laat via insiders... promoten die zooi,daar zijn o.a forums voor!!! |
Index / Concerten |