IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Antwerps Haunted Ball - 21/02/2004 - Hof Ter Lo Vorige pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-11-2003 13:27 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Tickets VVK 12 euro
Kassa 15 euro

Website met meer info coming soon..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-11-2003 14:22 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 24 november 2003 13:27 schreef Sharteel het volgende:
Tickets VVK 12 euro
Kassa 15 euro

Website met meer info coming soon..

Die prijs valt best wel mee, als je het mij vraagt.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 25-11-2003 11:25 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Zeker in vergelijking wat men meestal vraagt voor fests in Hof Ter Lo of andere grote zalen. We weten dat affiche divers is, dus willen we degenen die slechts voor 1 of 2 bands willen komen die kans ook geven door de inkomprijs wat lager te leggen.

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-11-2003 12:14 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 november 2003 15:19 schreef Sharteel het volgende:
Naast de bands zijn natuurlijk ook de lekkere belgische biertjes niet te versmaden
Als ze net zoveel keus hebben als met My Dying Bride dan gaat het een saaie avond worden voor de doorgewinterde bierliefhebber vrees ik...

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 25-11-2003 12:21 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

beetje ver

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 25-11-2003 12:55 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Niks is te ver.. Er is een heeeeel goedkoper jeugdherberg en hotel in de buurt dus je kan er gemakkelijk overnachten. En anders feest je gewoon lekker door in Antwerpen.. Dat is mijn plan iig.. :p

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 25-11-2003 14:10 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Welke stapplaats in Antwerpen had je in gedachten Sharteel?

!!! THE SIGN IS ON !!!

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 25-11-2003 14:20 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

... een 'stap-plaats'? Nederlander zeker?

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 25-11-2003 14:31 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 25 november 2003 14:10 schreef Hoolie99 het volgende:
Welke stapplaats in Antwerpen had je in gedachten Sharteel?

We beginnen in Paters Vaetje waar ze zo'n kleine 200 verschillende Belgische bieren hebben en dan is er meer dan genoeg te doen.. voor elk wat wils: van Cafe D'Anvers tot De Aalmoezenier.. En in Antwerpen bestaat er zo niks als een sluitingsuur..

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 25-11-2003 14:54 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 12:55 schreef Sharteel het volgende:
Niks is te ver.. Er is een heeeeel goedkoper jeugdherberg en hotel in de buurt dus je kan er gemakkelijk overnachten. En anders feest je gewoon lekker door in Antwerpen.. Dat is mijn plan iig.. :p

Voor Chruachan van grunn naar Antwerpen
mmmmh misschien

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 25-11-2003 15:00 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 14:20 schreef ~Narsil het volgende:
... een 'stap-plaats'? Nederlander zeker?

Hoe noemen jullie dat dan???

!!! THE SIGN IS ON !!!

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 25-11-2003 15:02 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 14:31 schreef Sharteel het volgende:
We beginnen in Paters Vaetje waar ze zo'n kleine 200 verschillende Belgische bieren hebben en dan is er meer dan genoeg te doen.. voor elk wat wils: van Cafe D'Anvers tot De Aalmoezenier.. En in Antwerpen bestaat er zo niks als een sluitingsuur..

Cafe D'Anvers staat nog op mijn "to do" lijstje dus ik zal het in gedachten houden.

Moet ik wel mijn disco dans-schoentjes niet vergeten...

!!! THE SIGN IS ON !!!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 25-11-2003 15:12 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 25 november 2003 14:54 schreef Phlegyas het volgende:
Voor Chruachan van grunn naar Antwerpen
mmmmh misschien

Als je vragen hebt, mail je me maar ff: annkermans@photopit.be

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 25-11-2003 20:01 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

achteraf afterparty zie 'k eigenlijk ok best zitten
'k Zal wel zorgen voor nen Bob ...
(Kris Verwimp zal wel slachtoffer spelen

[Dit bericht is gewijzigd door zjosuah op 25-11-2003 20:01]

Spijker
Wicked young man
Usericon van Spijker
Posted 25-11-2003 22:43 by Spijker Wijzig reactieProfiel van SpijkerQuote dit bericht

oe oe oe !!!

ik ben van de partij weer !! vorige keer toen ik gegaan ben was het zalig. het had vreselijk gesneeuwd en we waren met super weinig! en ancient rites was subliem
spijtig dat ik wat teveel gedronken had en een hoekje van hof ter lo heb bestempeld met mijn kots

Booze 'n Metal

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-11-2003 22:56 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Héhé, vorig jaar was het een avontuur, met mijn ouwe bak over de snelweg met hevige sneeuwvlagen, leuk...maar voor de organisatoren blijft de sneeuw beter weg, want het gros van de mensen die wel willen komen zijn wimps die bang zijn van een beetje glijden

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 26-11-2003 19:24 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

De eerste 200 bezoekers op Antwerps Haunted Ball ontvangen een GRATIS verzamel-CD met maar liefst 18 bands!

Onder andere de volgende bands zijn op de CD vertegenwoordigd:

* Cruachan
* Necrophobic
* Thyrfing
* Severe Torture
* Primordial
* Blood Red Throne
* Danse Macabre

...en nog veeeeeel meer!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 26-11-2003 19:29]

!!! THE SIGN IS ON !!!

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 09-01-2004 15:31 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

!!! LAATSTE NIEUWS !!!

Antwerps Haunted Ball gaat niet door op zaterdag 21.02 maar wordt verplaatst naar een nieuwe datum.

More news soon!

!!! THE SIGN IS ON !!!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 10-01-2004 18:36 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 19:24 schreef Hoolie99 het volgende:
De eerste 200 bezoekers op Antwerps Haunted Ball ontvangen een GRATIS verzamel-CD met maar liefst 18 bands!

Onder andere de volgende bands zijn op de CD vertegenwoordigd:

* Cruachan
* Necrophobic
* Thyrfing
* Severe Torture
* Primordial
* Blood Red Throne
* Danse Macabre

...en nog veeeeeel meer!!!

Wil ik wel een exemplaartje van

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com