|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die prijs valt best wel mee, als je het mij vraagt. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zeker in vergelijking wat men meestal vraagt voor fests in Hof Ter Lo of andere grote zalen. We weten dat affiche divers is, dus willen we degenen die slechts voor 1 of 2 bands willen komen die kans ook geven door de inkomprijs wat lager te leggen. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Als ze net zoveel keus hebben als met My Dying Bride dan gaat het een saaie avond worden voor de doorgewinterde bierliefhebber vrees ik... |
|
beetje ver Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Niks is te ver.. Er is een heeeeel goedkoper jeugdherberg en hotel in de buurt dus je kan er gemakkelijk overnachten. En anders feest je gewoon lekker door in Antwerpen.. Dat is mijn plan iig.. :p Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Welke stapplaats in Antwerpen had je in gedachten Sharteel? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
... een 'stap-plaats'? Nederlander zeker? |
|
quote: We beginnen in Paters Vaetje waar ze zo'n kleine 200 verschillende Belgische bieren hebben en dan is er meer dan genoeg te doen.. voor elk wat wils: van Cafe D'Anvers tot De Aalmoezenier.. En in Antwerpen bestaat er zo niks als een sluitingsuur.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Voor Chruachan van grunn naar Antwerpen mmmmh misschien Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Hoe noemen jullie dat dan??? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Cafe D'Anvers staat nog op mijn "to do" lijstje dus ik zal het in gedachten houden. Moet ik wel mijn disco dans-schoentjes niet vergeten... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Als je vragen hebt, mail je me maar ff: annkermans@photopit.be Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
achteraf afterparty zie 'k eigenlijk ok best zitten 'k Zal wel zorgen voor nen Bob ... (Kris Verwimp zal wel slachtoffer spelen [Dit bericht is gewijzigd door zjosuah op 25-11-2003 20:01] |
|
oe oe oe !!! ik ben van de partij weer !! vorige keer toen ik gegaan ben was het zalig. het had vreselijk gesneeuwd en we waren met super weinig! en ancient rites was subliem spijtig dat ik wat teveel gedronken had en een hoekje van hof ter lo heb bestempeld met mijn kots Booze 'n Metal |
|
Héhé, vorig jaar was het een avontuur, met mijn ouwe bak over de snelweg met hevige sneeuwvlagen, leuk...maar voor de organisatoren blijft de sneeuw beter weg, want het gros van de mensen die wel willen komen zijn wimps die bang zijn van een beetje glijden I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
De eerste 200 bezoekers op Antwerps Haunted Ball ontvangen een GRATIS verzamel-CD met maar liefst 18 bands! Onder andere de volgende bands zijn op de CD vertegenwoordigd: * Cruachan * Necrophobic * Thyrfing * Severe Torture * Primordial * Blood Red Throne * Danse Macabre ...en nog veeeeeel meer!!! [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 26-11-2003 19:29] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
!!! LAATSTE NIEUWS !!! Antwerps Haunted Ball gaat niet door op zaterdag 21.02 maar wordt verplaatst naar een nieuwe datum. More news soon! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Wil ik wel een exemplaartje van Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |