|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hokjes heerschen!!! spelfout weggehaald... |
|
Ik vind het ook altijd best moeilijk om een bepaalde band in een hokje te plaatsen. Meestal vergelijk ik ze gewoon met andere bands om er een zo duidelijk mogelijk beeld van geven hoe de band klinkt. Grote hokken als black, death, thrash etc. zijn nog wel te onderscheiden vind ik, hoewel verschillende kruisingen alweer problemen opleveren. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
wat een stomme titel voor wat band propaganda "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: die gitarist van destruction poser muziek maken?? volgens mij heb je nog nooit zijn muziek gehoort. En al zou die in et gayste bandje ter wereld gespeelt hebben lekker boeiend, Larry Lalonde speelt bij primus en voor possessed speelde die ook bij een comercieel bandje, maar possessed heerscht er niet minder om. Je kan nou wel je frustraties op zo iemand gaan lopen uiten maar je kan beter gewoon toegeven dat je zelf de grootste noob bent die er hier rondloopt [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 22-11-2003 20:00] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Krijgen we dus straks de old-school-nu-metal |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
HAHAH, ik zie het al ik ben en kuddedier..nou vriend zo'n reactie kan ik niets dan om lachen..ik was verdomme de enige metalhead bij mij op school begin jaren 90! Er is niets mis met hokjes, er is ook niets mis met mensen die er geen reet om geven KLAAR! Ik luister graag naar een bepaald genre muziek en zit bepalad niet te wachten op stijlvreemde elementen daarin daar hou ik gewoon niet van.. Zit je een lekker hakkende polka beat te luisteren komt er ineens een wigga doorheen rappen, sorry niet aan mij besteed! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |