|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Voor Vinay : -Thousands of creatures lived on,and so did I. -Tot ik als vroeger,blind van pijn Weer neerlig,eenzaam in het laken Het gaat niet om het zijn, maar om wat wij ervan maken. -(kijk zelf maar) -What am I to do? Killing myself? But no. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
We are without excuse. We burn in our lust. We die in our eyes and drown in our arms. Hehehe |
|
Music was my first love, and it will be the last Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Niet letterlijk maar de gedachten die er uit spreken: En zo vind je op een goede dag dat je over de dingen waar je't meest om gaf hoe langer hoe minder moet gaan praten, alleen als 't werkelijk niet anders kan, en dan doe je het nog met moeite. Je hebt er de balen van steeds jezelf te horen kletsen... Je maakt 't kort... Je houd ermee op... Dertig jaar ben je al aan het kletsen... Je wil niet meer per se gelijk hebben. Zelfs de lust vergaat je om het plaatsje te bewaren dat je jezelf tussen alle genoegens van het leven toegedacht had...Je walgt van jezelf... Vert van Celine: Voyage au bout de la nuit Ik zie mijn eigen gezicht. Vaak blijf ik in deze verloren dagen naar dat gezicht staren. Ik begrijp er niets van, van dat gezicht. De gezichten van andere mensen zeggen me iets. Het mijne niet. Ik zou niet eens weten of het mooi of lelijk is. Ik denk dat het lelijk is omdat me dat wel eens gezegd is. Maar dat raakt me niet. Als ik eerlijk ben choqueert het me zelfs dat iemand mijn gezicht dergelijke eigenschappen zou kunnen toedichten: het is of je een kluit aarde mooi of lelijk zou noemen. vert van Satre: La nausee Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: welke elementen van dit verhaal herken je in je eigen leven ? |
|
As i walk through the valley of death, i will fear no evil... Ik heb zo'n tuin.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
edit . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 18-02-2004 10:33] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |