|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Eindhoven <--> Den Helder...hmmm...denk 't nie |
|
quote: mmm, in al die jaren dat ik daar rond gehangen heb (vanwege de marine), heb ik daar nix van gemerkt. maar ja, doordeweeks was daar toen helemáál nix te doen. wat voor zaal doet daar dan aan metal? Oud Vuil. |
|
quote: Hmm,dat had idd ik wat anders moeten neertypen;Den Helder heeft enkele uurtjes geheerst dit weekend!! spelfout weggehaald... |
|
hahaha,je was ook mooi op dreef kereltje!!! |
|
quote: Ik heb me dan ook uitsteekbaar vermaakt!! spelfout weggehaald... |
|
ik had er eerlijk gezegd ook weinig geloof in dat het die avond wat zou worden, maar het was echt een superavond. Echt ouderwetse headbang en mosh en stagedive taferelen. En de sfeer was helemaal top. Echt 1000% meegevallen |
|
zekers fuckface...voor helderse begrippen een topper.. dat verklaard dus ook dat er veel mensen van buiten de stad waren,waar de helderse "harde kern"het weer eens keihard liet afweten.... de scene zal hier dus ook nooit wat worden,ben ik ff blij dat ik me bij de zaanse scene mag scharen hehe! |
|
quote: Buiten de stad??Buiten de provincie godverdomme!!! By the way,ik geloof dat ik m'n headbangduurrecord weer es om zeep heb geholpen spelfout weggehaald... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |