|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De Oostenrijkse band Dead Soul Tribe, de nieuwe band van voormalig Psychotic Waltz frontman Devon Graves (aka Buddy Lackey) bracht afgelopen juli haar 2de cd getiteld 'A Murder Of Crows' uit. De opvolger van het debuut 'Dead Soul Tribe' welke zeer positief ontvangen werd in de metal-media wordt eind 2003 door middel van een europese tour gepromoot. In Nederland zullen ze spelen met Triple 7 Op donderdag 04-12 in de Goudvishal in Arnhem en zaterdag 06-12 in de P60 in Amstelveen. In Amstelveen zal ook Sun Caged meedoen Meer info: www.deadsoultribe.com |
|
Hey! Daar had ik ook al reclame voor gemaakt: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=924809 Maar ik wil dat best graag even gaan zien ja. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Over een kleine 2 weken Heb er zin in |
|
quote: kan nooit genoeg zijn |
|
HELL YEAH!! Dat wordt echt een gezellig feestje!! Heb er in ieder geval keiveel zin in |
|
hmmm heb er wel zin in... misschien dat ik ook nog wel ff kom I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Ik kom waarschijnlijk niet. Ik zou met Immortella gaan maar die moet 's avonds werken en ik moet vrijdag ook gewoon weer werken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
|
*checkt ff de routeplanner voor de afstand* |
|
Gaaf mannen zet m op ! DST heerst ! Enne we zien elkaar zowiezo zaterdag ! |
|
Dat zeker |
|
ik ga het niet redden enorm balen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zo blijft er niemand meer over |
|
weinig volk bij een optreden, waar ken ik dat van...... |
|
van je eigen optredens |
|
quote: hehehe, nee van dat fest in Roosendaal |
|
quote:kom je ook? |
|
Ik heb me bedacht, ik kom vanavond wel alleen (beetje zielig). Dus als je iemand heel eenzaam rond ziet lopen met een Pain of salvation shirt aan dan ben ik het waarschijnlijk . Nou hoop ik alleen dat het rond 23.30 uur is afgelopen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Heej, te gek. Als je wat langharigen met 777 shirts ziet lopen, dan zijn wij dat. Kom je maar gewoon bij ons een pilsje drinken |
|
Ik drink geen bier maar als ik jullie straks tegen het lijf loop dan krijgen jullie er 1 van mij. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
volgens de planning stopt DST om 23.10 met spelen neggie, dus je kan op tijd terug.. tot vanavond! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Eej vet, en jij d'r ook?! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Yes, mister important guy uithangen en zorgen dat de avond goed verloopt.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hehe, ging wel lekker gister |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |