|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
yep, is een lekker vette plaat met een uitzonderlijk goede productie voor wat een 'black' metal plaat moet zijn....is een keer wat anders! This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Bonobo mvg wk10 |
|
quote: ? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Ik heb er maar een lied van gehoord. Dat wat je kan downloaden van de site. Het was...mja...snel. |
|
quote:dat betekent dat hij je wil nemen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik ken enkel legion van brugge, maar die bestaan al een tijdje niet meer |
|
quote: www.legion.nu Kan je het nummer "Those Beyond" luisteren |
|
klinkt vetter of de band van brugge. Nu ja, die waren ook edge, de zanger van flatcat was toen trouwens de gitarist |
|
Zijn 'Legion' en 'The Legion' twee verschillende bands Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb de plaat ook en de namen Dark Funeral en Setherial schieten mij idd als eerste te binnen. Alleen de riffing is, in vergelijking met vooral Dark Funeral, veel minder voorspelbaar. En daarbij draagt drummer Emil Dragutinovic dit album naar een nog hoger niveau! Strak album! @kwelgeest: nee, zijn volgens mij dezelfde. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Op het hoesje van "Unseen to creation" staat alleen "Legion" op de voorkant, maar de officiele naam van de band is "The Legion" |
|
quote:Volgens mij zit ik hier thuis toch echt met een andere 'legion' in m'n handen dan deze '(the) legion' Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Klinkt interessant, zal me eens verdiepen in deze band. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik heb een split van Veles/Legion genaamd: Blood On My Knife volgens mij nsbm? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Die heb ik dus ook maar da's een andere band. Gezien deze 'the legion' uit '99 stamt en die demo op die split van jou uit '94 is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: yep, en allebei Pools Je kan me de bout hachelen! |
|
Vind The Legion zekers wel vet...Lekker drumwerk ook! |
|
geen slechte cd, maar ik vond de band ten tijde van de Bloodaeons (toen nog onder de naam 'Legion') beter... |
|
The Legion speelt trouwens aankomende zondag in de Baroeg. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Unseen to Creation klinkt heel erg goed, na een paar luisterbeurten al verslaafd aan geraakt. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: I`ll be there "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ik zat me net te bedenken dat het voor mij helemaal niet uit komt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: weet je of er nog meer mensen naartoe gaan behalve kwelgeest? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Uhm, ok... Maar ik zou het niet weten eigenlijk... Misschien dat als we dit topic omhoog blijven schoppen dat mensen het in de gaten krijgen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: of het topic van het concert, dan hoeven we hier niet telkens met offtopic rteacties te komen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |