![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Verkeerd gelezen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 24-11-2003 19:53] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
JAZEKER!!! (ik meende dat Verona Beach speelde?) FEEST ![]() ![]() ![]() ![]() *tiepfautjuh* [Dit bericht is gewijzigd door Hollie! op 25-11-2003 0:37] ![]() |
|
de afterparty van Hollie's verjaardag ![]() ![]() |
|
Eej verrek ja! Op 22 december ben ik jarig!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
HOLY MOTHER OF FUCK wat een combinatie (qua bands dan) ![]() Kan me nog herinneren wat Marcel voor commentaar had over Bloodboil ooit in Nijmegen. LOL! ![]() |
|
Wat is Bloodboil dan voor iets? Ik ken ze niet. ![]() |
|
suffocation achtige death/grind geloof ik I practice reversed alchemy: I turn money into crap ![]() |
|
Commentaar ? Ik zei alleen dat t niet zo mijn cup of tea was ... ![]() |
|
F*CK, da's waar... Dennis stond naast je en had die heerlijke commentaar over "subtiel gearrangeerde arpeggio's" enz. ![]() ![]() |
|
helaas kan ik er niet bij zijn ![]() |
|
Het is zaterdag trouwens pas de 20 ste, niet de 21 ste..... ![]() ![]() |
|
Klopt, kan iemand de topic titel aanpassen aub ? mods ? ![]() |
|
schijnbaar al aangepast ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! Nu moeten jullie natuurlijk niet over me heen gaan vallen om een verkeerde datum ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
jammer dat t de 20e is....xmf in antwerpen.... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Nou en? Dit is veeeeel leuker~!! ![]() ![]() |
|
Zeker aanwezig. Dichtbij en goede bands. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 15-12-2003 22:20] ![]() |
|
Wordt gezellie dan ![]() ![]() ![]() |
|
Reken maar van yes!! Als ik dan maar nuchter ben.... ![]() ![]() |
|
Ik ben nuchter want ik moet rijden ![]() ![]() |
|
Het perfecte heavy X-mass pre-feestje!! ![]() ![]() En de volgende dag allemaal lekker brak in Tilburg verder feesten. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |