|
Auteur: |
|
|
Ik zou het liever chaotiscje dark metal noemen (en ja t nijgt meer naar death dam naar black). Deze band is totaal niet aan mij besteed maar ik heb wel de cd ''the eve of the entities''; 7 euro incl verzendkosten en hij is van jou. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Had je 4 jaar geleden mee aan moeten komen, dan had ik hem wel willen kopen. |
|
quote:was te proberen andere geiteresseerden Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hehehe, ik heb "Apparation" nog te ruil . Nee, Burning Inside is een van die blinde kopen die ik niet had moeten doen. |
|
Ik zoek Apparition nog voor de volledigheid...Tnightmare wat wil je ervoor hebben? The Eve of the entities is wel aardig, maar kocht ik vooral cheap (3 euro geloof ik) omdat Death/ Control Denied drummer Richard Christy meedoet. Niet bepaald een geweldige band nee..... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zou je er iets tegen willen traden? (Link naar je tradelist werkt niet). Maar met 5 Euro inclusief verzend ben ik ook tevreden. |
|
quote: THanks for noticing! quote: Done! ff gegevens uitwisselen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben benieuwd, heb Chronoclast gewonnen bij de 013 (en 2 kaarten voor morgen) en de 2 low quality samples op de Relapse site zeggen me helemaal niks, alleen wat voor stijl ik kan verwachten. Ook de reviews zijn zéér wisseld, van 'meesterwerk' (zwaremetalen.com) langs matig (Lordsofmetal.nl) en ronduit KUT (Vampire magazine) weet ik het niet meer. Ik kom er wel uit zodra ik de plaat heb, maar wat vinden jullie van Chronoclast? [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 29-11-2005 23:33] |
|
Chronoclast heerst keihard.. Ben ook zeer zeker aanwezig morgen. Dus als je die cd niks vind hehehehe, ik houd mij aanbevolen. EDIT: ehehehe we hebben beide dezelfde fout gemaakt.. dit topic gaat niet over buried inside! Burning inside is vast een kutband Morgen gaat iig zeer bruut worden. [Dit bericht is gewijzigd door trol op 29-11-2005 23:36] |
|
haha klote! ben er morgen zeker wel bij Kill Caress! Zal wel een topic openen |
|
Heb een dubbele fout gemaakt! Zie in het Buried Inside topic dat ik het niks vind... terwijl dat over deze band gaat |
|
Hahahaha! Doe mij die cd!!! |
|
neen! Ik zie het morgen wel , en anders gaat die alsnog mijn cd kast spekken! |
|
Hahaha En zeer terecht. Denk ook wel dat het een album is die je een paar keer in het geheel moet horen. Aandachtig luisteren is denk ik ook wel een vereiste om dit te waarderen. Succes ermee |
|
dank u! Kan eenzelfde soort muziek namelijk uitstekend waarderen, en heb dr nooit genoeg van |
|
Zo heb ik BURIED Inside iig live ervaren: http://www.zwaremetalen.com/recensie/5174.html [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-11-2005 0:04] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
necro check dit!! vind je tof!! http://www.castleultimate.com/destroy%20all%20operating%20systems%20-%20%20-%20AudioTrack%2014.mp3 veeeetttt..... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wtf is dit? Begint als Daughters en gaat daarna over in postcore, daarna mathcore.. Geniale shit.. Ik gok destroy all operation systems? Link? |
|
quote: Buried inside/Burning inside....?! |
|
quote: ja, al ken ik de band zelf helemaal niet.. heb het van een producer/mixer uit amerika die dit op zijn discographie had staan "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:hehe nee, TS was hierboven in de war tussen de twee bands en hij vertelde dat hij kaarten had voor Buried Inside in Tilburg. Zodoende. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Burning inside is ultra vette shit hoezo cd's ruilen of verkopen. Vooral een aanrader voor alle drummers |
Index / Heavy Metal |