![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey! Das Enforcer himself met zijn nieuwe gitaar... ![]() ![]() |
|
Yup! Volgens mij ben jij de enige van ZM die geweest is Micha! Nou ja, het was errug gezellig! ![]() |
|
ah...stupid me...ik ging net vragen of Liar [Belgiƫ] tegenwoordig met corpsepaint speelde... Zeg dan gewoon Liar of Golgotha... ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 21-12-2003 17:12] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Heerschende foto's. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Noppes mijn broertje (Rasputin) en Altx (zonder baard ![]() And my marlboro light ![]() |
|
quote: Volgens mij is 100% van nul nog steeds nul... (sorry, insiders-grapje) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: En vergeet Dunne_Hein niet! ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
LOL hier nog een paniekfotoo van ENFORCER op een of andere godverlaten dijk op zoek naar het bomvrij hospitaal in ongelofelijk KUTweer....na 10 pils konden we er om lachen! ![]() ![]() |
|
quote: Wie ben jij eigenlijk op de foto? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
volgens mij die ene met het death angel mutsje... volgens mij hebben wij ook nog op die dijk gestaan ![]() And my marlboro light ![]() |
|
Klopt! Ben wel mijn leren jas kwijt volgens mij.... ![]() |
|
quote: Dijk? Welke dijk? ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Het was verdomme een groot doolhof van dijken, HHAHHAH, zie ons nog lopen leek spinal tap wel! ![]() |
|
Op deze locatie kun je wat korte AVI movies downloaden van ENFORCER! http://www.saunalahti.fi/~aitt/enforcer/ ![]() |
|
Cool!!! Jammergenoeg zijn de filmpjes die uit mijn camera komen altijd erg crappy ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |