IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Zeke
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 25-11-2003 14:38 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Wie is er nog meer bekent met deze 'Speed Rock n'Roll' band? Je kunt het een beetje in eht straatje van Peter Pan Speedrock plaatsen. Heerlijke Rock n'Beer music!

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 25-11-2003 15:19 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

ranzige punk 'n roll.. hehe, sommige nummers van Zeke vind ik wel vet, maar verder ken ik ze alleen van de Punk O Rama's enzo.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2003 15:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hebben bij Relapse getekend.

Kan een hint zijn dat ze wat harder gaan

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-11-2003 15:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 15:36 schreef Jenje het volgende:
Hebben bij Relapse getekend.

Kan een hint zijn dat ze wat harder gaan

LOL! "Dat ze wat harder gaan" hahaha..
Mij blijft de bandnaam steeds als "Zeik" in m'n hoofd hangen.

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 25-11-2003 19:49 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

DIRTY SANCHEZ is een regelrechte garage punk klassieker, snel, sneller, snelst. Vuig, vuiger, vuigest.......

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 25-11-2003 21:35 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Zeer goed te pruimen

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com