|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
en je zou ook nog met de metro richting zuidplein kunnen gaan en dan bij rijnhaven (of was het nou maashaven )eruit en daar de tram pakken richting lombardijen( die stopt er ook wel erg netjes in de buurt) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Is het nu morgen of toch op Don 29 Jan zoals op de site van de Goudvishal staat? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik denk dat de GVH site het wel aan het juiste eind heeft. MODS! Titel aanpassen. |
|
Ik weet al tijden dat het verplaatst was...maar of het nu van 15 naar 29 of omgekeerd was herinner ik me niet meer... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 14-01-2004 15:53] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
het is op de 29ste |
|
toch maar in de baroeg en in de bosuil.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
T zal wel weer veels te druk gaan worden in de Baroeg. Misschien dat ik toch kom, maar k denk het niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
BUMP for satan~! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Tram 20 pakken vanaf R'dam CS, die stopt zowat voor de deur (bij de stoplichten op het kruispunt spinozaweg-pascalweg) 3 strippen. |
|
Morgen ff kaartje halen! En donderdag ---> & Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
LEKKER LOMP LACHEN EN RAGGEN MET EN BIJ MACABRE |
|
Godverdetyfus...ik kan niet...tenzij ik ga lopen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Opnieuw heb je het niet bij het rechte eind. Macabre heeft inderdaad een keer voor een (te) volle Baroeg gespeeld, maar de laatste keer waren er (slechts) 200 man. |
|
quote: misschien had hij het over zijn laatste keer |
|
Ik kom naar de baroeg zondag als alles goedgaat met't vervoer Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Heb er zin in morgen! |
|
quote: me 2! Ik heb zoals vanouds mn transformer shirt aan Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
present! |
|
bumping for satan! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vanavond Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
wil er ook heen vanavond |
|
quote: YEAH |
|
quote: maar je hebt straf? whaah heb er zin an |
|
Twas weer een geweldige avond! Macabre Vond Brutus eerlijk gezegd maar niks maar dat is natuurlijk heel persoonlijk Was weer erg gezellig en druk maar nu zit ik lekker lui op school Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |