IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 29 Jan 2004 Macabre Goudvishal Arnhem Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-01-2004 13:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 13:46 schreef Chelman het volgende:
Station Lombardijen uitstappen en een paar minuten lopen richting 'stad'. Kom je er vanzelf.

Wat ook een optie is (als je niet met de trein maar met de metro of bus naar Rotterdam komt bijvoorbeeld):

* Metro naar Slinge of Zuidplein.
* Daar een bus pakken (lijn 47 of 70 als ik me niet vergis) en op halte Van de Woestijnestraat uitstappen en dan nog een heel klein stukje door het park lopen.

edit: Het was lijn 47, niet 49...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 27-01-2004 21:37]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

invictis
Usericon van invictis
Posted 05-01-2004 13:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

en je zou ook nog met de metro richting zuidplein kunnen gaan en dan bij rijnhaven (of was het nou maashaven )eruit en daar de tram pakken richting lombardijen( die stopt er ook wel erg netjes in de buurt)

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-01-2004 15:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Is het nu morgen of toch op Don 29 Jan zoals op de site van de Goudvishal staat?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-01-2004 15:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 15:32 schreef Voice Of Doom het volgende:
Is het nu morgen of toch op Don 29 Jan zoals op de site van de Goudvishal staat?

Ik denk dat de GVH site het wel aan het juiste eind heeft.
MODS! Titel aanpassen.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 14-01-2004 15:53 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik weet al tijden dat het verplaatst was...maar of het nu van 15 naar 29 of omgekeerd was herinner ik me niet meer...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 14-01-2004 15:53]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 16:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het is op de 29ste

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-01-2004 17:00 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

toch maar in de baroeg en in de bosuil....

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 14-01-2004 18:02 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

T zal wel weer veels te druk gaan worden in de Baroeg.
Misschien dat ik toch kom, maar k denk het niet.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-01-2004 15:58 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

BUMP for satan~!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2004 16:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 13:54 schreef invictis het volgende:
en je zou ook nog met de metro richting zuidplein kunnen gaan en dan bij rijnhaven (of was het nou maashaven )eruit en daar de tram pakken richting lombardijen( die stopt er ook wel erg netjes in de buurt)

Tram 20 pakken vanaf R'dam CS, die stopt zowat voor de deur (bij de stoplichten op het kruispunt spinozaweg-pascalweg)

3 strippen.

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 25-01-2004 21:02 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Morgen ff kaartje halen! En donderdag ---> &

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 26-01-2004 11:57 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

LEKKER LOMP LACHEN EN RAGGEN MET EN BIJ MACABRE

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 27-01-2004 1:40 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Godverdetyfus...ik kan niet...tenzij ik ga lopen...

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 27-01-2004 21:06 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

quote:
Op 5 januari 2004 13:48 schreef invictis het volgende:
Baroeg is veels te klein voor Macabre, ik kan me de laatste keer nog wel herrineren

Opnieuw heb je het niet bij het rechte eind. Macabre heeft inderdaad een keer voor een (te) volle Baroeg gespeeld, maar de laatste keer waren er (slechts) 200 man.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-01-2004 21:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 21:06 schreef grafdelver het volgende:
Opnieuw heb je het niet bij het rechte eind. Macabre heeft inderdaad een keer voor een (te) volle Baroeg gespeeld, maar de laatste keer waren er (slechts) 200 man.

misschien had hij het over zijn laatste keer

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 27-01-2004 21:58 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ik kom naar de baroeg zondag als alles goedgaat met't vervoer

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

VEMP
Usericon van VEMP
Posted 28-01-2004 10:16 by VEMP Wijzig reactieProfiel van VEMPQuote dit bericht

Heb er zin in morgen!

Visor
Usericon van Visor
Posted 28-01-2004 22:13 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2004 10:16 schreef VEMP het volgende:
Heb er zin in morgen!

me 2! Ik heb zoals vanouds mn transformer shirt aan

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-01-2004 23:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

present!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 29-01-2004 10:16 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

bumping for satan!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Visor
Usericon van Visor
Posted 29-01-2004 10:46 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Vanavond

broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 29-01-2004 14:47 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

wil er ook heen vanavond

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 29-01-2004 16:11 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 10:46 schreef Visor het volgende:
Vanavond

YEAH

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-01-2004 17:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 14:47 schreef broeinest het volgende:
wil er ook heen vanavond

maar je hebt straf?

whaah heb er zin an

Visor
Usericon van Visor
Posted 30-01-2004 10:13 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Twas weer een geweldige avond! Macabre Vond Brutus eerlijk gezegd maar niks maar dat is natuurlijk heel persoonlijk Was weer erg gezellig en druk maar nu zit ik lekker lui op school

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com