|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
voor mij agressie. ik hou niet van "happy" muziek zoals bijvoorbeeld green day. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-10-2001 21:15] |
|
1 en 3, hmz... dan krijg je juist weer zo'n vraag waar je niet op kan antwoorden doe dan maar 2 Je moeder. |
|
[off topic] Hee jaap, gaaf schaap man! [off topic] |
|
quote: Rhapsody is ook happy en errug Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
is een "te koop" poll geen idee? |
|
quote: danku Je moeder. |
|
Het is inderdaad tijd voor een nieuwe poll ... kom maar op met de ideeen. |
|
Poll welk T shirt ontwerp het ZM shirt gaat worden |
|
quote: idd. Of misschien eerst wat men aan een t-shirt uit wil geven. |
|
Mogelijke polls: - hoe belangrijk vind je productie/geluidskwaliteit in muziek - hoe belangrijk vind je de teksten van een band - hoe belangrijk vind je de achterliggende ideologie van een band Dat lijken me wel interessante vragen waar je EINDELOOS over door kunt discussiëren natuurlijk, maar waarvan je op deze manier wel goed de antwoorden kunt peilen. Lijken me ook wel metal-relevante vragen, zeg maar. |
|
quote:Doe ik liever op het forum ... het moet wel eerlijk blijven. |
|
Is dit niet wat : Wat vind je de beste songtitel? - Pissing In The Mainstream(Dying Fetus) - ... - ... - ... - ... |
|
Paul, tijd voor een nieuwe poll, dit jaar is er nog geen sinterklaas geweest |
|
quote: Interessant ja.. (al kennen velen niet eens de achterliggende ideologie van de meeste bands, behalve als deze politiek incorrect lijkt te zijn, dan doen de meeste mensen ineens of ze deze kennen .. ) Nog meer: - Hoe belangrijk vind je ARTWORK? - Hoe belangrijk is voor je waar een band vandaan komt? quote: Je zegt hiermee eigenlijk al genoeg.. je kunt er inderdaad eindeloos over discusseren, en hoeveel zin heeft het dan om er een poll van te maken waar iedereen kan kiezen tussen 'onbelangrijk , beetje, veel , of superbelangrijk' ? Anyway.. wel betere topics dan over hoe lang je op je hoofd kan staan ! |
|
Nou ja, als de poll is 'hoe belangrijk vind je de achterliggende ideologie van een band' en vervolgens krijg je vier mogelijke antwoorden, namelijk (bijvoorbeeld) a. HELEMAAL NIET b. tja, alleen als de muziek tof is c. best belangrijk d. Ideologie is het ENIGE waarvoor ik naar een band luister! Dan zal bijna IEDEREEN die serieus die poll leest ontevreden zijn met de mogelijke antwoorden, en zich op z'n minst uitgenodigd voelen om de boel eens nader toe te lichten of te becommentarieren of in ieder geval iets beters erover te zeggen dan die vier pruts-antwoorden. Oftewel: strategische formulering van een poll zal meer forum-bezoekers opleveren, denk ik. |
|
lijkt me een leuke poll. Ik ben wel benieuwd |
|
quote:Deze vind ik wel aardig, ja! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik zat vorige week al te denken aan een nieuwe maar ik kon toen ff niets bedenken. |
|
Misschien kan dit topic dienen als poll-poll, ofterwijl, stem hier op wat je als nieuwe poll will of breng een nieuwe suggestie in! Ik stem alvast op de ideologie-van-bands-belangrijkheids-poll (zie een paar posts terug) |
|
Ik stem ook voor de poll over een band's ideologie |
|
me 2. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik ga ook voor het poll idee van dwaallicht |
|
nieuwe poll suggestie: Is ZwareMetalen.com Nederlands fijnste Metal Portal ? mogelijke antwoorden: Duh... ik vinde ze allemaal even goed. echt niet... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 07-01-2002 12:15] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
'K heb een voorkeur voor haat & agressie MassMörd |
|
nou, waar blijft de nieuwe poll? 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |