|
Auteur: |
|
|
Hallo en alstublieft. Een sample van onze binnenkort op Painkiller Records te verschijnen miniCD "Ex Infernalis" zeg me wat u vindt http://users.skynet.be/thewhocares/ex-inferis/ ps: www.ex-inferis.com Dank Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 27-11-2003 1:34] Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
over het geluid zijn de reacties idd zeer gemengd. wat jij zegt wijkt in ieder geval niet af van de kritische kant die ik al vaker gehoord heb. het snaregeluid daar heb ik zo ook mijn eigen idee van eigenlijk. wel vind ik de cd lekker vol klinken, maar is de mix inderdaad nogal raar. Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Geeft niet, kan gebeuren. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
(': Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Index / Heavy Metal |