IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bands die onuitgebrachte albums hebben opgenomen! Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-11-2003 2:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het is toch godgeklaagd!!!!!

Zijn er klassebands zoals Atheist, Dark Angel (Fear Factory is dan eindelijk gebeurd) en nog wat andere bands waar ik ff niet op kan komen die nieuwe kant-en-klare albums hebben opgenomen of ooit albums hebben uitgebracht die gewoon niet te krijgen zijn (Sadus, Atheist) en dan is er geen label die zulke albums ff (opnieuw) wil uitbrengen?

Als het nou prutbandjes betreft ok, maar er is hier gewoon -terecht- vraag naar!

Het schijnt dat de Cynic dvd dan eindelijk uitgebracht gaat worden op Relapse (wanneer is natuurlijk dan weer niet bekend), maar dan nog vraag ik me af: waar slaat dit toch op????

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Sicktus
Grolsch User....
Usericon van Sicktus
Posted 29-11-2003 6:12 by Sicktus Wijzig reactieProfiel van SicktusQuote dit bericht

Jungle Rot.

Ook onuitgebrachte full-length.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-11-2003 9:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Desekrator uit Noorwegen (die van de "Metal for demons" cd).Zodra ik weer bij Tore ben krijg ik ook een exemplaar

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-11-2003 10:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 2:21 schreef Mutilator het volgende:
Het schijnt dat de Cynic dvd dan eindelijk uitgebracht gaat worden op Relapse (wanneer is natuurlijk dan weer niet bekend), maar dan nog vraag ik me af: waar slaat dit toch op????

Meestal is het een kwestie van rechten denk ik. Iedereen kan wel deze-of-die plaat willen, maar als de rechten bij het voormalige label liggen en de labelbaas is kwijt, dood of is met slaande ruzie met de band uit elkaar gegaan (wil ook nog wel eens voorkomen) kan je niet zoveel beginnen. Soms raken mastertapes kwijt... soms willen bandleden het zelf helemaal niet.
En er moeten natuurlijk ook pegels voor zijn. Een re-release kost geld; rechten moeten aangekocht worden + produktiekosten, maar de studiotijd is natuurlijk in het verleden al betaald. Het blijft een investering waarvan het maar de vraag is of je hem terugverdient omdat er bij zo'n re-release veel minder publiciteit is, geen interviews met de band, geen tours, geen merchandise etc.
Nu bestaat de underground niet bij winstbejag, maar het lijkt me dat een labeleigenaar ook niet geld in een zwart gat wil gooien, het moet de activiteiten wel voort kunnen zetten.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 29-11-2003 11:38 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Asphyx's Embrace the Death (debuut) is nooit gereleased tot ik geloof 1996. Nu ziet iedereen The Rack als debuut (dat veel nummers van Embrace the Death op de tracklist heeft staan).

Sad Iron "The Antichrist" is ook nooit gereleased geloof ik.

Ik, Wil Schuurman

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-11-2003 12:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Het zal wel een geldkwestie zijn of de band zelfs vind niks meer aan het materiaal (waarbij ze vergeten dat ze de fans wel een plezier zouden doen). Is er geen hele rel gaande rond die laatse opnames van CHuck voor het hammerheart label.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-11-2003 17:58 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 11:38 schreef Snagger het volgende:
Sad Iron "The Antichrist" is ook nooit gereleased geloof ik.
Ik zal het eens vragen aan de lokale kroegbaas! (gitarist SI) Misschien kunnen we wel een kopietje lospeuteren!

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 29-11-2003 19:06 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

dreams of eschaton uit 81 pas op cd gezet in 2003 mark of the beast, van manilla road. geweldige plaat overigens

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 01-12-2003 2:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 november 2003 10:14 schreef Dwaallicht het volgende:
Meestal is het een kwestie van rechten denk ik. Iedereen kan wel deze-of-die plaat willen, maar als de rechten bij het voormalige label liggen en de labelbaas is kwijt, dood of is met slaande ruzie met de band uit elkaar gegaan (wil ook nog wel eens voorkomen) kan je niet zoveel beginnen. Soms raken mastertapes kwijt... soms willen bandleden het zelf helemaal niet.
En er moeten natuurlijk ook pegels voor zijn. Een re-release kost geld; rechten moeten aangekocht worden + produktiekosten, maar de studiotijd is natuurlijk in het verleden al betaald. Het blijft een investering waarvan het maar de vraag is of je hem terugverdient omdat er bij zo'n re-release veel minder publiciteit is, geen interviews met de band, geen tours, geen merchandise etc.
Nu bestaat de underground niet bij winstbejag, maar het lijkt me dat een labeleigenaar ook niet geld in een zwart gat wil gooien, het moet de activiteiten wel voort kunnen zetten.

Ik vraag het me af of hoeveel geld dat eigenlijk kost...volgens mij moet dat nogal meevallen...kijk bijv naar Roadrunner; die blijven maar re-releasen: price killers, dan weer golden editions, nu weer 2 albums op 1 cd....het uitmelken houdt ben hen dan weer niet op

Hetzelfde geldt voor Hammerheart; koopt de complete Invasion catalogus op en re-released Defleshed, Infestdead etc etc...

Ook Century Media re-released maar raak; Combat box etc etc...

Ook Displeased re-released nog wel eens zij het op kleinere schaal maar toch....

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 16-12-2003 23:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Om maar te zwijgen over METAL MIND PRODUCTIONS !!!!! Hoeveel -illegale- re-releases hebben die in godsnaam op hun naam?

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-12-2003 23:11 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 november 2003 12:19 schreef attila_de_hun het volgende:
Het zal wel een geldkwestie zijn of de band zelfs vind niks meer aan het materiaal (waarbij ze vergeten dat ze de fans wel een plezier zouden doen). Is er geen hele rel gaande rond die laatse opnames van CHuck voor het hammerheart label.

kijk hier maar:

http://demuur.quintessence.sh/phpBB2/viewtopic.php?t=4727&highlight=controll+denied

1ste post.

Oud Vuil.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-12-2003 23:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 17:58 schreef Elfensteen het volgende:
Ik zal het eens vragen aan de lokale kroegbaas! (gitarist SI) Misschien kunnen we wel een kopietje lospeuteren!
Ik krijg een kopie MUHAHAHA!

Voske
Usericon van Voske
Posted 17-12-2003 12:22 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

Hehe,

Bands die onopgenomen albums hebben uitgebracht!!!

POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-12-2003 12:33 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Apator deed dat... die bracht een 7" uit met op de ene kant noise en op de andere kant helemaal niks.. er zaten zelfs geen eens groeven op... heersende 7"... wat een heerlijke bagger..

hahahahamaargoed hub... als je dan toch bij Tore bent.. scoor dan ff een desekrator mee voor mij, ik bedoel, dat meot ej vast wel lukken toch?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Voske
Usericon van Voske
Posted 17-12-2003 13:00 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

En deze dan?

Bands die onuitgenomen albums hebben opgebracht.

Brachten die onuitgebumde alnomen hebben opgeband!

Wees gerust, ik hou er nu mee op.

POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 17-12-2003 13:03 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 12:33 schreef irritante klootzak het volgende:
Apator deed dat... die bracht een 7" uit met op de ene kant noise en op de andere kant helemaal niks.. er zaten zelfs geen eens groeven op... heersende 7"... wat een heerlijke bagger..

whahaha bruut !

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 13:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 12:33 schreef irritante klootzak het volgende:

hahahahamaargoed hub... als je dan toch bij Tore bent.. scoor dan ff een desekrator mee voor mij, ik bedoel, dat meot ej vast wel lukken toch?

Zo origineel is dat weer ook niet. Er is een klassieke componist (naam ontschoten) die een stuk componeerde die uit 2:31 totale stilte bevat. Bij live vertolkingen haalde hij een volledige orjest bij alkaar die er vervolgens muis stil gedurende 2:31 zaten.

Het concept was natuurlijk dat de muziek zichzelf organisch creeërde door de aanwezigheid van kuchende, fluitende en roepende concertbezoekers.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 17-12-2003 13:20 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

John Cage, als ik me niet vergis.

IJverzucht en drinkgelag.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 13:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 13:20 schreef Snoodaert het volgende:
John Cage, als ik me niet vergis.

Dank u! U heeft volledig gelijk.

En het was geen 2'31" maar 4'33"

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-12-2003 13:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

en Type O

Zenial

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-12-2003 13:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Bij heeeeeeeeeeeeeeeeeeele trage d00m zit er stilte genoeg tussen 2 aanslagen

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 13:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

John Cage deed het al 1952

Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 17-12-2003 13:29 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

Op de cd Into Darkness van het amerikaanse Winter, staat 1 nummer (volgens mij het eerste) waarin tussen 2 opeenvolgende aanslagen 29 seconden verlopen. Tergend traag. Extremer dan dit heb ik het nooit gehoord.

IJverzucht en drinkgelag.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-12-2003 14:34 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Grievance

I Find That I Am Not There...

' '
Usericon van ' '
Posted 17-12-2003 14:36 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 december 2003 13:29 schreef Snoodaert het volgende:
Op de cd Into Darkness van het amerikaanse Winter, staat 1 nummer (volgens mij het eerste) waarin tussen 2 opeenvolgende aanslagen 29 seconden verlopen. Tergend traag. Extremer dan dit heb ik het nooit gehoord.

Traag, extreem en gaaf. Er zijn nieuwere bands die extremer zijn; maar helaas niet meer origneel.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-12-2003 14:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 13:29 schreef Snoodaert het volgende:
Die is inderdaad heeeeeeeel traaaaaaaaaaag...maar wel gaaf!!!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com