|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jungle Rot. Ook onuitgebrachte full-length. |
|
Desekrator uit Noorwegen (die van de "Metal for demons" cd).Zodra ik weer bij Tore ben krijg ik ook een exemplaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Meestal is het een kwestie van rechten denk ik. Iedereen kan wel deze-of-die plaat willen, maar als de rechten bij het voormalige label liggen en de labelbaas is kwijt, dood of is met slaande ruzie met de band uit elkaar gegaan (wil ook nog wel eens voorkomen) kan je niet zoveel beginnen. Soms raken mastertapes kwijt... soms willen bandleden het zelf helemaal niet. En er moeten natuurlijk ook pegels voor zijn. Een re-release kost geld; rechten moeten aangekocht worden + produktiekosten, maar de studiotijd is natuurlijk in het verleden al betaald. Het blijft een investering waarvan het maar de vraag is of je hem terugverdient omdat er bij zo'n re-release veel minder publiciteit is, geen interviews met de band, geen tours, geen merchandise etc. Nu bestaat de underground niet bij winstbejag, maar het lijkt me dat een labeleigenaar ook niet geld in een zwart gat wil gooien, het moet de activiteiten wel voort kunnen zetten. |
|
Asphyx's Embrace the Death (debuut) is nooit gereleased tot ik geloof 1996. Nu ziet iedereen The Rack als debuut (dat veel nummers van Embrace the Death op de tracklist heeft staan). Sad Iron "The Antichrist" is ook nooit gereleased geloof ik. Ik, Wil Schuurman |
|
Het zal wel een geldkwestie zijn of de band zelfs vind niks meer aan het materiaal (waarbij ze vergeten dat ze de fans wel een plezier zouden doen). Is er geen hele rel gaande rond die laatse opnames van CHuck voor het hammerheart label. |
|
quote:Ik zal het eens vragen aan de lokale kroegbaas! (gitarist SI) Misschien kunnen we wel een kopietje lospeuteren! |
|
dreams of eschaton uit 81 pas op cd gezet in 2003 mark of the beast, van manilla road. geweldige plaat overigens http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Ik vraag het me af of hoeveel geld dat eigenlijk kost...volgens mij moet dat nogal meevallen...kijk bijv naar Roadrunner; die blijven maar re-releasen: price killers, dan weer golden editions, nu weer 2 albums op 1 cd....het uitmelken houdt ben hen dan weer niet op Hetzelfde geldt voor Hammerheart; koopt de complete Invasion catalogus op en re-released Defleshed, Infestdead etc etc... Ook Century Media re-released maar raak; Combat box etc etc... Ook Displeased re-released nog wel eens zij het op kleinere schaal maar toch.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Om maar te zwijgen over METAL MIND PRODUCTIONS !!!!! Hoeveel -illegale- re-releases hebben die in godsnaam op hun naam? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: kijk hier maar: http://demuur.quintessence.sh/phpBB2/viewtopic.php?t=4727&highlight=controll+denied 1ste post. Oud Vuil. |
|
quote:Ik krijg een kopie MUHAHAHA! |
|
Hehe, Bands die onopgenomen albums hebben uitgebracht!!! POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Apator deed dat... die bracht een 7" uit met op de ene kant noise en op de andere kant helemaal niks.. er zaten zelfs geen eens groeven op... heersende 7"... wat een heerlijke bagger.. hahahahamaargoed hub... als je dan toch bij Tore bent.. scoor dan ff een desekrator mee voor mij, ik bedoel, dat meot ej vast wel lukken toch? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
En deze dan? Bands die onuitgenomen albums hebben opgebracht. Brachten die onuitgebumde alnomen hebben opgeband! Wees gerust, ik hou er nu mee op. POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
quote: whahaha bruut ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Zo origineel is dat weer ook niet. Er is een klassieke componist (naam ontschoten) die een stuk componeerde die uit 2:31 totale stilte bevat. Bij live vertolkingen haalde hij een volledige orjest bij alkaar die er vervolgens muis stil gedurende 2:31 zaten. Het concept was natuurlijk dat de muziek zichzelf organisch creeërde door de aanwezigheid van kuchende, fluitende en roepende concertbezoekers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
John Cage, als ik me niet vergis. IJverzucht en drinkgelag. |
|
quote: Dank u! U heeft volledig gelijk. En het was geen 2'31" maar 4'33" KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
en Type O Zenial |
|
Bij heeeeeeeeeeeeeeeeeeele trage d00m zit er stilte genoeg tussen 2 aanslagen |
|
John Cage deed het al 1952 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Op de cd Into Darkness van het amerikaanse Winter, staat 1 nummer (volgens mij het eerste) waarin tussen 2 opeenvolgende aanslagen 29 seconden verlopen. Tergend traag. Extremer dan dit heb ik het nooit gehoord. IJverzucht en drinkgelag. |
|
Grievance I Find That I Am Not There... |
|
quote: Traag, extreem en gaaf. Er zijn nieuwere bands die extremer zijn; maar helaas niet meer origneel. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Die is inderdaad heeeeeeeel traaaaaaaaaaag...maar wel gaaf!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |