|
Auteur: |
|
|
ik geloof dat mensen dit een zeer interessant topic vinden... Nabua Vonveilla |
|
Ten eerste is de topictitel weinigzeggend, ten tweede zet de 1e zin je op het verkeerde been door over de uittredende zanger te beginnen. Gaat het nou over de zanger die een andere band zoekt of over de band die een nieuwe zanger zoekt? Hoe dan ook denk ik dat dit topic straks een slotje krijgt omdat er al een "muzikantenbank" topic bestaat. |
|
quote:Nee, ik laat hem open voor mensen die Terdor interessant vinden wel verplaatsen -> Muziek Algemeen -> Heavy Metal |
|
Wat meer is, er zijn al veel te veel van die mega-herrie kut black/death metal bandjes. Het laatste wat de wereld nodig heeft is nog zo een bende herrieschoppers zonder gevoel voor muziek. |
|
Ja Campske weet al hoe de band klinkt door de naam en omschrijving alleen. Whata a guy! |
|
quote: Er staat "Hou jij van zeer extreme death metal met black metal randje reageer dan ff." Dan weet ik genoeg. Net zoals als er "hou jij van R&B met hip hop invloeden..." zou staan, dan weet ik ook al genoeg. |
|
quote: dat jij dan weet wat ze bedoelen!!, dat zegt alweer genoeg over jou.... [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 02-12-2003 12:46] |
|
quote: Doe niet zo belachelijk. |
|
hap, hap |
|
quote: Zimp, zimp |
|
ontopic ontopic |
|
Terdor Terdor KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: watte? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ehm niks I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En toch zal het velen van jullie verbazen als jullie Terdor zouden horen! Nabua Vonveilla |
|
quote: Ik denk het niet. |
|
Is dit topic nog niet dicht? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Foei! Zo maar oude topics omhoog schoppen als je niets toevoegt. Irritant! |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Death Metal met een black metal randje ??? Ah, juist.... |
|
Kijk eens even goed op die site mensen, I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
dan moet ik hier weer vandaan als ik op die site moet gaan kijken. |
|
Muzikanten gezocht? daar hebben we een topic voor On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Index / Heavy Metal |