|
Auteur: |
|
|
Ja, bestaan ze nog steeds? Ik heb er twee cd's van en die vind ik best goed. |
|
Vroeger...was echt wel super. Ma das toch langs geen kanten heavymetal??? Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
ja ik ben er zeker bekend mee...ik hoor het soms de hele dag ..me zus he..het is niet eens zo vervelend. Ben het wel gewend nu Suck my piss |
|
Geef mij the cycle sluts from hell maar... |
|
Eén van de L7 dames doet nog background vocals op Slip It In van Black Flag. L7, tsja. Hadden een jaar of twee terug nog een wedstrijd waarbij je een nacht met de drumster kon winnen. I kid you not... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: I wish you were a beer! Hehehe, zong ik altijd als ik zeik met mijn ex had. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Men moet de Barbarellas checken. Een garage/rockabilly bandje uit ik meen Boston die een combinatie van de Stray Cats, Creeps en de Butthole Surfers speelt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ken 1 nummer van ze, en die vind ik leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Barbarellas of L7? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
L7, "Pretent Your Dead" ofzo. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Die is idd wel aardig ja. Hij heet 'Pretend we're Dead'. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kan ook, ik wist het niet meer precies. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
kan ook? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
i wish you were a beer |
|
cycle sluts from hell zijn gewoon grappig haha |
|
quote: ow, ja, die ken ik ook nog we. die is dus van...? Oud Vuil. |
|
Gaaf! een L7 topic Buiten metal, één van mijn favoriete bands. Ik volg ze nou zo'n 10 jaar. Jammer dat ze niet vaak touren door Europa, want live heerschen ze de pan uit. Klinkt het allemaal wat ruiger dan op de albums. Voor geïnteresseerden: www.smelll7.com Don't blush when I rip you open |
|
cycle sluts from hell dus i wish you were a beer |
|
Ach...een of andere Nederlander zong vroeger...je bent wat je drinkt...blablabla...dus... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
SPAM BAM |
Index / Heavy Metal |