IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Butthole Surfers
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-11-2003 16:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Een zeer waardige band die al 20 jaar lang aan de weg timmert.

Ze combineren rock, garage, prog-rock en punk in intelligente en zeer originele composities en gooien er nog een scheutje Zappaesque humor erin.

Mijn favoriet is Electriclarryland.

Zijn er nog andere liefhebbers van deze heerschers uit Austin, Texas?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 30-11-2003 17:14 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Butthole Smurfen?


mvg wk10


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-11-2003 17:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Niet gelijk mijn topic verkansmurfen!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 30-11-2003 17:58 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ja ja ja... er zijn dus mensen die dit ook kennen, woehoe...
Ik heb de cd Electriclarryland, en das een heerlijke plaat! heel vreemde muziek eigenlijk


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-11-2003 18:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2003 17:58 schreef humanator het volgende:
ja ja ja... er zijn dus mensen die dit ook kennen, woehoe...
Ik heb de cd Electriclarryland, en das een heerlijke plaat! heel vreemde muziek eigenlijk

Ik heb ze allemaal maar dit is mijn favoriet!

Tv Star en Jingle of a dog's collar zijn echt supernummers


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-11-2003 18:07 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Dat luisterd m'n zusje.


I am the 1%.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 30-11-2003 18:23 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 30 november 2003 18:00 schreef Chelman het volgende:
Ik heb ze allemaal maar dit is mijn favoriet!

Tv Star en Jingle of a dog's collar zijn echt supernummers
ja geweldig... een heel divers en vreemd album


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 01-12-2003 14:16 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2003 18:00 schreef Chelman het volgende:
Ik heb ze allemaal maar dit is mijn favoriet!

Tv Star en Jingle of a dog's collar zijn echt supernummers

Ik heb er maar één (jouw favoriet) en die bevalt me best goed. Van die plaat is zelfs nog een keer single afgekomen die nog weleens op de radio werd gedraaid, toch?


Touché, pussycat!


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 01-12-2003 14:20 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

Hairway To Steven en Locust Abortion Technician zijn toch echt de beste!! Alleen de hoezen al.....heerlijk gestoord. Electriclarryland is bijna poppy...


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-11-2015 19:00 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ken sinds kort Independent Worm Saloon. Wow, wat een stelletje briljante muzikanten! Ik hoor (wss zijn ze de basis voor) een mix van QUOTSA, Foo Fighters, Pixies en The Stooges. Fris en strak. Toegankelijk, maar ook gedurfd.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 10-11-2015 19:31 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Volgens mij bestaat deze band mmmm forever? Ken de naam, echter nog nooit gehoord vlgs mij. De omschrijving in de post boven mij klinkt aantrekkelijk


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-11-2015 20:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Electriclarryland! Die heb ik helemaal kapot gedraaid op cassette tijdens mijn krantenwijk 20 jaar geleden.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-11-2015 9:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Vroeger in de brugklas blowde ik me met een maat helemaal apenstoned. Daarna deden we al het licht uit in de kamer, en luisterden we altijd of Ummagumma van Pink Floyd of Locust Abortion Technician van de Surfers. De maat in kwestie is wat jaren later met een psychose opgenomen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-11-2015 10:28 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ai! Inmiddels weer wat meer op orde hoop ik?



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-11-2015 12:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Redelijk, al blijft het een "aparte". Maar goed, dat zeggen ze van mij ook weleens. Al die drugs en flauwekul van toen zullen daar ongetwijfeld ook een bijdrage aan hebben geleverd...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen