![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:13 in een dozijn grindcore.... als je het leuk vind is het best te pruimen maar er zijn veel betere. minstens de helft is ook filmintro's enzo... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
Hmmm...klinkt toch best aaanlokkelijk...ik zal vanavond mijn Trillian eens onder het stof vandaan halen... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Ja, de naam "Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis" is foutloos geschreven, natuurlijk... maar de topictitel bevat een woord teveel. En dat woord is 'iemand'... Dolf Brouwers - another dead hero ![]() |
|
quote: heb jij die bassie en adriaan aflevering niet gezien? ![]() ![]() |
|
ik ken iemand! ![]() |
|
quote:kan ![]() REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
quote: Wie is dat dan? Dolf Brouwers - another dead hero ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: ![]() LOL, ik concentreerde me teveel op de bandnaam...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Iemand die zo een naam bedenkt, is zich bewust van het feit dat de muzikale kwaliteiten ver onder de maat liggen. Door middel van een zomaar ingewikkelde naam voor jongeren-die-stoer-willen-zijn te bedenken proberen ze de verkoop van z´n/hun materiaal toch enigermate veilig te stellen . . .voorzover dat mogelijk is. Ik zou deze cd puur uit principiële redenen niet halen. There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
Jij bent gaaf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |