|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:13 in een dozijn grindcore.... als je het leuk vind is het best te pruimen maar er zijn veel betere. minstens de helft is ook filmintro's enzo... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Hmmm...klinkt toch best aaanlokkelijk...ik zal vanavond mijn Trillian eens onder het stof vandaan halen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ja, de naam "Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis" is foutloos geschreven, natuurlijk... maar de topictitel bevat een woord teveel. En dat woord is 'iemand'... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: heb jij die bassie en adriaan aflevering niet gezien? |
|
ik ken iemand! |
|
quote:kan REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Wie is dat dan? Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: LOL, ik concentreerde me teveel op de bandnaam...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Iemand die zo een naam bedenkt, is zich bewust van het feit dat de muzikale kwaliteiten ver onder de maat liggen. Door middel van een zomaar ingewikkelde naam voor jongeren-die-stoer-willen-zijn te bedenken proberen ze de verkoop van z´n/hun materiaal toch enigermate veilig te stellen . . .voorzover dat mogelijk is. Ik zou deze cd puur uit principiële redenen niet halen. There is no religion higher than Truth! |
|
Jij bent gaaf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |