|
Auteur: |
|
|
Ah ja ik dacht al... pak ff een ander plaatje zou ik zeggen... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Ok w8 ff, moet ik ff een zoektocht op altavista beginnen... mmm, nou licht de server met het scripie ook al op zijn gat, anywayz, ik heb nieuw icon, ook maar tijdelijk want hij zucht 1000x [Dit bericht is gewijzigd door Blubber op 17-02-2001 18:56] |
|
Ik ben teverden met mijn Fire! |
|
HAHAH! die nieuwe van vargen is wel lache Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Vargen als Dark Jedi .!! Ja mijne is de hoes van de nieuwe Lord Belial. |
|
De mijne is idd erg cool. |
|
Mijnus is het koohooolst Maar die Vargen deej me ook wel ff glimlachen ja |
|
mijnes is bruut stoer evul en troe Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Die van mij heerscht natuurlijk het meescht. Maar daarna idd die van firefox |
|
dank je Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
tails |
|
FIND THE DIFFERENCES [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-05-2002 12:25] |
|
Die van mij is van.. eeemm Beetje saai.. maar ik moet toch wat Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Hee ik lijk op Lord Helmet! |
Index / Algemeen |