|
Auteur: |
|
|
Als iemand het woord hardrocker noemt, dan zie ik gelijk het beeld van een oude in de slop geraakte gozer met een bierbuik die over z'n Harley-stuur hangt. Als iemand het woord metalhead noemt, dan zie ik gelijk de meest eville verpersoonlijkingen van Satan voor me, zoals ik zelf. |
|
Het ligt mijns inziens wel aan de muziek, er is toch een groot verschil tussen metal/hardrock. Ik wil geen hardrocker genoemd worden want ik hou absoluut niet van hardrock, maar van metal. Hoewel het me verder ook een worst zal wezen hoe ik genoemd word. Vroeger toen ik en mijn maatje (we waren toen denk ik een jaar of tien, elf) net de wat hardere muziek ontdekten vonden we dat soort lui altijd heel erg stoer. We liepen dan door de stad en als er weer zown Guns 'n Roses figuur langs liep zeiden we heel stiekum tegen elkaar: "Kijk, een stoere hardrocker!" Dead things grow from deep inside... |
|
Metalheads zijn slimmer, mooier en interessanter dan hardrockers. En ze kunnen beter koken. |
|
Mischien kan men hier wat wijzer van worden. * Rock is het begin van alles. * Hard rock is omdat men wat meer agressie in de muziek wou. Tis wel wat moeilijk om bij te head bangen. Maar lekkere vlotte muziek met veel goede gitaar stukjes. Heerlijk voor in de auto, met een lekker wijffie naaste je. * Heavy metal is het beste om je hoofd bij te bangen en uit je dak te gaan met veel nek klachten. Snelle muziek, veel power cords. De tent afbreken !!!!!! Heerlijk om op saaie feestjes wat leven in te BANGEN. Mist we de Air-guitar niet vergeten. * Maar dit was nog niet genoeg voor sommige, en daar kwamen de Black/death metal bands als paddo's de grond uit zetten. Lekker veel zwart geklede mensen, en ome satan die we aan bidden. En lekker veel gekrijs en gebrul, heerlijk om je buren of ouders mee te stangen !!!!! * Je word meestal voor "hard-rocker" uit gescholden, ondanks je muziek soort heel wat anders is. Dit komt simpel door de simpele zielen massa die geen zin heeft om voor iedere soort muziek-persoon een naam te verzinnen. Dus in het algemeen heet de hele rock/metal/trash/death/grunge/black/power metal sene, voor sommige zieltjes Hard-Rock. Wiegen Meister ! |
|
of alto. of hippie als je veel pech hebt. of meisje als je er zo schattig uit ziet als ik. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 16-10-2001 18:54] |
|
quote: Heb het ook alledrie mogen aanhoren ja... |
|
Blackjack: alleen Motörhead en Led Zeppelin zijn geen Metal. Ik heb er geen probleem mee hardrocker genoemd te worden, ben allang blij dat men niet meer Alto zegt... Verder zijn/waren er veel cd-shops met een 'bak' hardrock waar dan ook de metal in staat. Ik geloof dat FreeRecordShop dat had, nu heet het gelukkig toch vaak al Hardrock/Metal. |
|
quote: yeap... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |