|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een dom gelul hier zeg, het is toch niet normaal dat je wordt gekilled omdat je te westers bent.Wat doet die goran m hier dan laat hem oprotten naar zijn eigen land. Hier een beetje de harde moslim uithangen maar als er wat gebeurt in zijn eigen landje gaat ie vluchten. Verder raakt het de meeste mensen omdat ze nog gewoon zo jong was, en in brand was gestoken. Van mij mogen ze die gasten ff retourtje eigen land geven en dan aan de hoogste boom ophangen. En dan dat zogenaamde vriendinnetje, wat een ontzettende hoer ben je dan zeg, anders kreeg ze zeker klappen van haar vriendje ook oprotten met dat wijf, hang maar naast die anderen in de boom op. De doodstraf is op zijn plaats hier en mag van mij weer ingevoerd worden eens kijken als er dan nog zoveel allochtonen hier heen komen. Ben die lui nu meer dan zat. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik noem twee feiten achter elkaar, als je daar niet tegen kan... |
|
quote: ...ze zou wel meer dan klappen krijgen denk ik... Bruce Banner |
|
Nee hoor jongens de Islam is geen achterlijke cultuur dde ''mensen;; in questie hebben gewoon wat moeite met aanpassen aan onze westerse ''vrije'' cultuur en kunnen dit niet persoonlijk aangerekend worden. Onze maatschappij staat gewoon niet open genoeg voor anders denkenden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wat je van de islam verder ook mag vinden, vomrt het in de fik steken van dames GEEN onderdeel van hun traditie. Ze doen het in sommige landen (Pakistan) onder de noemer van de Islam maar het gebeurde daar al voor de Islam uberhaupt bestond. Hier was overigens geen spraken van in de fik steken. Het was gewoon een moord waarna ze in de fik gestoken is, hoogstwaarschijnlijk om sporen uit te wissen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oh leuk een wereldverbeteraar, kom eens in de echte wereld vriend. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Eindelijk iemand die het snapt! Life doesn't get much better than this! |
|
it's a dirty job but someone's got to do it hehe nee serieus, de term eerwraak komt niet voor maar toch valt het daar volgens mij wel onder, als die lui haar niet vermoord hadden, had iemand anders het wel gedaan. las overigens een tijd terug op teletekst dat ik geloof 60% van de joegoslavische allochtonen in de ZWARE criminaltiteit zit. misschien is de grens "daarom" lager voor het plegen van (dit soort) criminele acties en zit het gewoon in de cultuur dat ze zo snel radicale acties nemen? Je moeder. |
|
Ik kan alleen maar zeggen: Shit happens. Het is naar maar het leven gaat door. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote:Ik kan me een incident in Marokko herinneren waarbij politie agenten meisjes hun vlugt uit een brandende school hinderden omdat anders hun familie voor ''lul'' stond ivm zonder hoofddoek over straat. De meisjes waren zich net aan het omkleden voor gym enzagen geen tijd om hun theedoek om te binden voor naar buiten te rennen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Voor mij part doen ze het onder de noemer van volksgezondheid, het blijven achterlijke woestijn-ratten. quote: Ah, als ze haar pas op hebbegn gefikt NA de moord is er natuurlijk niks aan de hand. |
|
quote:Niet alle Moslims zijn achterlijk en bloeddorstig Ik vind het gewoon achterlijk en hartstikke zielig voor dat meisje |
|
quote: ben je weer dronken hehe Je moeder. |
|
quote:Ja laat de Moslims maar lekker doen wat ze wilen in een land waar ze niet thuishoren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: Wat is die echte wereld dan ? |
|
quote: Zei ik dat? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heb ik ook niet gezegd, dat maak jij ervan. |
|
quote: Nee, ik zei dat om de nutteloosheid van dat technisch detail van jou uit te wijzen. |
|
rellen!!! Je moeder. |
|
quote: Het ging Chelman erom dat dat in de fik steken niet zozeer met de eerwraak te maken had, maar met het uitwissen van de sporen. Touché, pussycat! |
|
quote: Het gaat mij erom dat het geen reet uitmaakt wanneer en waarom ze in de fik is gestoken, feit is dat het wicht dood is omdat ze een beetje van haar leven wilde genieten. |
|
Het zou anders om moeten wezen!! degene die niet willen integreren moeten fikken Deep Purple - Burn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mijn "luchtige" opmerking was eigenlijk meer bedoeld op de reactie van Helmet (met alle respect verder overigens) op de bron. Net alsof andere media opeens het tegenover gestelde zouden beweren. De moord is zonder meer walgelijk en de motivatie achter de moord volstrekt zinloos. Vandaar dat ik er ook een topic aan heb besteed. overigens denk ik dat niet per se het (moslim)geloof hier schuldig aan is maar wel de invulling van een stel gefrusteerde, inconsequente aanhangers. Jammer dat het het lijkt dat zulke lieden steeds vaker voorkomen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-12-2003 14:22] |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |