|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ook! |
|
HELL YEAH!!! FLESH MADE SIN!!!!! ik ben hier zeker bij , en eindelijk ook eens demonizer zien , hoor van mensen dat ik het erg vet zou vinden * beetje in de style ala oude KREATOOOOOORRRRRRRR!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Gaaf, ik zie dit topic nu pas! Ik denk wel dat ik kom! |
|
mooi zo! de kaarten kosten trouwens 5 pleuro + maandkaart (en die kost 1 euro geloof ik...) da's dus geen geld Bruce Banner |
|
Ik zag het net op de site staan, dat is inderdaad fukking goedkoop. En ik wou Katafalk sowieso nog een keer op zien treden. |
|
Ik kom ook ff, met Skully.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Bram: je woont toch in groningen? ben jij niet die gozer die toen mee is geweest naar Stratovarius in 013? Bruce Banner |
|
quote: Skully fucky? |
|
quote: hey katablaster!! je vriendin sleept ons de 19e uit de oefenruimte mee naar die herrie van je had ze je nog gesproken over een Katafalk LS? Bruce Banner |
|
quote: Nee, dat was Jurrien, een kameraad van me die vlakbij mijn oude woonplaats woont. Maar ik woon nu inderdaad in Groningen. |
|
quote: Jazekers!komt in orde |
|
quote: ...als je kan zorgen dat ze die vrijdag a.s. meeneemt, zorg ik voor de cash. Bruce Banner |
|
quote: Ja ik zit nu bij chris(gitarist) en ik heb Liza net een minuut geleden je shirt gegeven |
|
quote: ok! cheers on topic: weet je of dat snel gaat met die kaarten? (het blijft natuurlijk een wereldband ) Bruce Banner |
|
quote: Ja t is al bijna uitverkocht!Nee weet ik veel ik denk dat je je niet hoeft te haasten maar ik weet t niet zeker. |
|
ok cheers! succes vanavond! en doe je de groeten aan Liza? Bruce Banner |
|
Update: Ik ga zeker weten en neem waarschijnlijk twee kameraden mee die hier ook ooit gepost hebben maar eigenlijk nooit echt actief zijn geweest. |
|
quote: waaaasaaaah mijn mail nog gehad? Suck my piss |
|
Hm, gratis eten en drinken op kosten van de baas of Katafalk... Jammer dat afspraak afspraak is. Of er moet iets ergs tussenkomen ofzo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Regel dat ook ff voor mij dan? Jij gaat dus ook? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Sorry, het etentje is alleen voor personeelsleden. Ik heb me opgegeven zodra ik wist dat Sadus verschoven werd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: He?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het etentje stond dus al, en dus kan Katafalk voor mij geen doorgang vinden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ohh nou dan kom je maar gewoon niet. Wel zo gezellig.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |