![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Is 'ie ook satanist? Ik hoorde dat die "mensen" die naar die harde muziek luisteren altijd satanist zijn... ![]() ![]() |
|
het is een satanist die heel stoer nog borstvoeding van z'n moeder verlangt... ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-10-2001 0:53] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik probeer te begrijpen wat dit met satanisme van doen heeft... If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
quote: Hier wordt gevraagd naar een 'sarcasme smiley'... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik ben geen fan van BB...zou niet graag dag in,dag uit gefilmd worden...maar ik denk dat 70% van de Belgen in Vlaanderen er wel van houdt en het altijd volgt(vandaag kun je de Belgische versie al op het net en via Canal+ volgen...)...zelfs Het Laatste Nieuws wijdt er dagelijks een bladzijde aan...en de vorige bewoners zijn nu druk bezig met solocarrières(de één zingt,de ander kreeg zijn eigen tv-zender etc...)Begin dus hoe langer hoe meer te denken dat het allemaal toneel is of,mocht dat niet zo zijn,een extra duwtje in de rug voor mensen die acteur,zanger(es)of presentator willen worden... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
BB is klote maar da zijn sowieso dat soort programma's ![]() |
|
Was het trouwens geen hardrukker? ![]() |
|
quote: Inderdaad... dat soort programma's zuigen en zijn totaal niet interessant. ![]() Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Ik zag die metalgast laatst ook in BB, wat een derk. Heeft zoiemand geen princiepes? ![]() Black Metal ist krieg :-) ![]() |
|
bb is gewoon triest, kan er niets anders van maken.. TRIEST Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Ach af en toe vind ik het wel lekker banaal om naar te kijken ![]() ![]() |
|
ik heb die nieuwe bigbrother echt nog nooit gezien, die eerste heb ik wel naar gekeken(toen het interessant werd), die tweede heb ik HELEMAAL nooit gezien.. Die eerste bus heb ik ook een paar keer een paar afleveringen van gezien Sjekkie heerst ![]() Maar ik zal eens een poging wagen voor de nieuwe BB dus ![]() God hates us all ! God hates us all ! ![]() |
|
Ik hoop dat ED de hardrockende big brother zo erg de schijt krijgt van die irritante mensen in dat huis,die hele toko daarro in puin slaat ![]() ![]() |
|
quote: Ja, en die aflevering zou ik dan wel willen zien. ![]() ![]() Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Ed Rules steun hem hij brengt ons metalheads hoop in bange tv dagen eindelijk is een metalhead op tv! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja ![]() ![]() GOED ZO! Ik bedoel: gewoon je eigen smaak blijven volgen hoor!!! Niet gezellig mee gaan doen, omdat de rest het ook doet en je er dan wellicht bijhoort... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 23-10-2001 15:10] If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Ja gewoon onder de douche gaan en dan in de huiskamer headbangend je haar drogen, dat heb ik ook ooit es gedaan (toen ik nog lang haar had)in een hostel, toen ik met wat gasten op een kamer zat die ik niet mocht, nou dan krijg je wel een knokpartij, tenmiste die kreeg ik wel ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Een hardrocker in BB... Zucht... Don't do that please... Net als ooit bij Catherine Keyl, gingen ze goths omkleden tot standaard mensen, en een van hun "standaard" vrienden omtoveren tot goth. Kom op zeg, verlaag je niet tot zoiets... Ik ga me nog schamen voor de mensen waarmee ik over 1 kam geschoren word... ![]() ![]() |
|
u kijkt dus naar talkshows. Wel eens Jenny Jones gezien die moeders in Goth's veranderd en de gothic kinderen in roze jurkjes laat verschijnen? Dat is ziek ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
Ik kijk überhaupt nooit tv eigenlijk ![]() ![]() |
|
Njah, maar dat is weer zooooo typisch Amerikaans. En die Jenny maar roepen: OWWWW... YOU LOOK SO GORGIOUSSSSS... ofzoiets. Njah... Amerikanen zijn gewoon nep, toch? Maar Ed uit BB draait WEL Metallica (wel steeds hetzelfde nummer lijkt wel (Wherever I may Roam) had ie best een betere cd kunnen uitkiezen natuurlijk. If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Dat BB begint nog wat te worden zeg; zag vanavond een ruzie met hardrocker Ed en die omgebouwde nicht!!! Leuk!!! ![]() Ik hoop dat hij hij/zij/het totaal afbreekt!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-11-2001 5:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ED de hardrocker.. tjsa... ja .. idioten bij endemol.. kiezen ze uitgerekend weer zo'n hardrocker die symbool staat voor het gemiddelde beeld wat mensen in hun hoofd hebben bij hardrocker.. maar zelfs daar zijn ze stom mee bezig want Ed is teringsaai.. (net als de rest daar).. Als ik in zo'n huis zo zitten zou mijn eerste doel niet zoiets stoms zijn als 'in het rijke gedeelte komen', 'populair worden binnen de groep of bij kijkers', of zoiets als dat, maar ik zou gewoon totale chaos creëren, met alle gevolgen van dien.. ![]() |
|
Jah, ik heb die ruzie toevallig ook gezien. Hij schold die omgebouwde arrogante hoer uit en da was wel effe genieten, shit al zou ik iedere dag willen kijken ik zou et niet eens volhouden met die verwende kut nicht erbij ![]() Black Metal ist krieg :-) ![]() |
|
quote: Met een beetje geluk hoeft dat na de volgende "exit" ook niet meer. Kelly is gelukkig genomineerd. the only pleasure is pain ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |