|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
balen dat veel van dit soort bands verdwenen zijn |
|
gezopen? Je moeder. |
|
Neh...ik probeer alleen die cd-r van 5 euro voor nop te krijgen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
korting moet mogelijk zijn hehe Je moeder. |
|
Ik zal het onthouden...anders...heb je nog groepies nodig? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik heb karin al Je moeder. |
|
Ok...gratis en voor niks dus... Neh...regel dat ding iig ff... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
hehe...jij nog wakker...karinvriesde? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
gelukkig zijn er genoeg nieuwe grindbands |
|
noem eens wat namen? ik zit de laatste tijd niet meer wekelijks in de grind-scene... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
indeed Je moeder. |
|
Deathmetal met grindcore invloeden; SCROTUM! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
zoek eigenlijk meer gind in de stijl van MMM, geen death metal Je moeder. |
|
quote: F.U.B.A.R -> http://www.fubargrind.com/ |
|
Ik heb een stuk vinyl van ze wat wel oke is maar het c.dtje heb ik moeten weggeven,wat een troep..maar wel een vet hoesje.Nee, geef mij STOMA maar, uit Heerenveen. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
mijn vorig project moet je dan ook wel bevallen. Geef je email, dan mail ik wat nummers (FuckFace). My minds mine roelde. Ooit van de appelhof afgetrapt door 1 van de bandleden. Hij had iets misdaan en wij kregen de schuld. Daarna prachtige onvergetelijke avonturen beleefd, hehe... |
|
quote: Grindminded uut Ass'n Death/grind, en dan ook nogges oldskool. speul'n 13-12 in de vermeerschool te Ass'n samen met morte aeterna, stick to the pan, en nog een paar. 19-12 mercurius theater, weer in Ass'n met supportact Een kleine snol zit zo vol. |
|
leng tch'e cliteater fubar maggots enz |
|
quote:shootthatpieceofshit@hotmail.com Dan maak ik wel een paar mp3tjes van mijn eenmansband Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
FuckFace was gaaf. die band heb ik als ik me goed herinner ergens in Dordrecht een keer gezien toen. Als het goed is hadden ze een soort van op een bord spaghetti lijkend logo, heheheheh... die zanger was toen wel behoorlijk uit z'n bol aan het gaan op het podium, en ik mag dat soort acties altijd wel. Stoma ken ik alleen van hun split met last days of humanity...Fubar is wel ok live ook gezien. Gaat er nog iemand naar het op volle snoeren fest in arnhem ??? alleen maar grind en death bandjes daar dan en met oa Regurgitate, Cliteater en Inhume... Vet !!! |
|
Regurgitate Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Dan kom morgen maar naar de Goudvishal in Arnhem met Suppository, Cliteater, Maggots en Leng tch'e als opwarmer voor volle snoeren Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
sorry....Had graag gewild maar zit nou met m'n poot in het gips.......ben niet erg mobiel nou dus....zuipze daar maar dan... |
|
Stoma houdt de Friesche eer hoog! MMM's laatste vond ik ook een stuk minder dan de eerste. Probeer Putrid Remnants eens! 26 December in Steenwijk samen met Mortuary IOD en The Embodiment [Dit bericht is gewijzigd door Rob Guts op 11-12-2003 13:34] Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |