|
Auteur: |
|
|
26 December 2003. Mortuary I.O.D The Embodiment Putrid Remnants Aanvang: 21:30 |
|
Hmmz, Stigma? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ja? Wat is er? Subtiel kamerolifantje |
|
Voel me nu een beetje dom. Wou, je hier naar toe? Subtiel kamerolifantje |
|
Postertje: |
|
zoo dan. |
|
Vet Wietse!!! Christmassacre, heb jij dat bedacht??? Komt allen, onorthodox beuke op de kerstavond! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Mischien kom ik ook wel even kijken Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Nee, die naam bestond al voor 2e kerstdag in de buze. |
|
quote: Dat is toch jammer want na 26 december zal er geen Buze meer zijn!!! Killkillkill!!! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Haha, je gaat iedereen in de kont neuken en ze besmetten met aids? |
|
quote: Ja zoiets, je bedoelt of we wel echt komen spelen? Over aids gesproken, ons projectje heet AIDSBRAIN, als Striid z'n studio straks een beetje in die ordnung is gaan we onze eerste carnaval-hit Headfuck Aidsbrain opnemen. Veeeet viiieeees veeeeeege nou? Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Jajajajajaja. |
Index / Concerten |