|
Auteur: |
|
|
20 Zaterdag 19:00 fl 20,- Metal Maniacs presenteert: Tankard, Angus, Hammerhawk, Allied Forces, Martyr Tankard: The Kings of Beer, Hammerhawk: celebrating 20 years of Heavy Metal, Martyr: reunion show original line up, Allied Forces: reunion show original line up, Angus: The wariors of the world are back. In Manifesto dus http://www.manifesto-hoorn.nl |
|
Kan iemand mij vertellen of die bands een beetje koel zijn? ik ken ze nie namelijk... |
|
waarom zegt er nou niemand wat? |
|
hmz.. |
|
Tankard is al een heel oud bandje; jaren '80 meen ik te weten... Ze zijn Duits en spelen "pretmetal" gaat/ging over bier enzo.. verder ken ik ze ook niet en de rest ook niet If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
tankard is best gaaf. lekkere simpele trashmetal. ik denk dat die live best goed zullen overkomen. ze zingen ook veel over bier enzo. de andere bands ken ik niet. |
|
Hammerhawk heerst!! Vorig jaar nog gezien op Stonehenge in Steenwijk... Net toen ik het er met een maat van me over had dat hun muziek ons veel aan Motorhead deed denken, knalden ze Ace of Spades en Overkill het publiek in... |
|
volgens mij bestaat hammerhawk al wel zo een 100 jaar . okee een beetje overdreven maar toch een van oudste nederlandse metalbands. |
|
dus ik heb weer wat gemist? Dat irritante werk ook bla...bla...bla... |
Index / Concerten |