|
Auteur: |
|
|
Op de NWD site is een preview te vinden van 'Distorted Reality'. Een ruwe mix van een van de nummers van onze aankomende release 'Xenotron'. Luistert u maar eens op http://www.nextwastedimension.com Van onze 'The Delta Machine'-demo zijn er natuurlijk ook nog nummers te downloaden!! Check it! Op 27 december het nieuwe Next Waste Dimension werk trouwens live in de Gigant in Apeldoorn, met o.a. Aborted, Judgement Day en Pre Mortem... |
|
Voor de luiere donders onder ons: http://www.nextwastedimension.com/images/distorded_outtake.mp3 Maar dan mis je natuurlijk wel al die belangrijke NWD-nieuwtjes via de site Komt u maar met het scherpe (of botte) commentaar!! [Dit bericht is gewijzigd door niles op 02-12-2003 23:03] |
|
Mooi! Het was idd onze bedoeling om onze productie meer gitaar te geven. Zoals je hem nu hoorde is het nog niet helemaal af, de synths zijn nog beter uitgewerkt en het geheel wordt nog gemasterd enzo... Tot de 27e |
|
Ah cool, zo ff luisteren. Vorige werk vond ik zelf erg goed. |
|
Het nieuwe werk is (naar mijn idee) meer metal en meer electronica geworden. Beide kanten op dus. Maar ja, dat kan natuurlijk heel anders overkomen. ... |
|
opschieten met die cd Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Godver zeg, dat klinkt ff lekker. Doet me een beetje denken aan the Kovenant ten tijde van animatronic. Heel erg vet. Kom maar op met die CD |
|
Tja... het is een kwestie van puntjes op i-tjes enzo, maar daar gaat wel tijd in zitten. Komt goed! |
|
potdomme! klinkt goed gasten! wat mij gelijk opviel is dat de zang er veel veller opstaat dan op delta machine! maar dat klinkt erg gaaf zo! ben zeer benieuwd! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote:Feller Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: LICH DAAR NOU NIET ALTIJD OVER TE ZIJKEN! HET IS TOCH ALGEMEEN BEKENT DAT IK GEEN TAALKNOBBEL HEB! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
|
|
lekkere bas-gitaar loopjes! doet me op de 1 of andere manier aan the gathering - always denken, qua mid-tempo stukken dus. alleen klinkt het aktueler. ofzo... ik zie het wel live! Oud Vuil. |
|
Hmm... toevallig vorige week 'Always' uit de tweedehands cd-bak getrokken. Toch nooit een inspiratiebron geweest. Maar elke death/doom/black/blabla metal band met synths heeft er wel raakvlakken mee, geloof ik. Tot de 27e!! |
Index / Heavy Metal |