|
Auteur: |
|
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:49] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ach ja, een compliment dan maar afhankelijk van hoe je d'r tegenaan kijkt. 3 euro is trouwens echt niks! (voor de 013 al helemaal!) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 02-12-2003 23:19] |
|
quote: Ja, Emperor heeft de dood ook op de hoes staan, maar het wordt vaker gebruikt, netzoals andere "emperor" plaatjes. Ze komen uit een bepaald prentenboek (which i've got to obtain). Ik ben benieuwd of ze gelicenceert zijn, lijkt me niet... |
|
van dore lijkt me |
|
Altijd zin om naar zo'n gothfuiven te gaan, maar het vooruitzicht van daar tussen die nepmensjes te staan houdt me toch wat tegen. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 03-12-2003 0:30] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: ja dus |
|
quote: LOL! Lijkt me wel lachen alleen denk ik dat je zonder posse om tegen te lullen je vrij kansloos bent om een gesprek aan te knopen met de hoge sterallure-gehalte aldaar. En trouwens als je eenmaal danst boeit het allemaal niet meer. |
|
quote: nepmensen? no text supplied |
|
Ik denk dat ze bedoelt "mensen waar het alleen om de image gaat en je verder met de nek aankijken". Terecht of onterecht is dat mijn indruk ook een beetje. |
|
quote: dan is Mauros juist het feestje dat dat beeld omver kan schoppen, op sommige andere feesten (vooral Medusa) speelt dat imago-gezeik veel meer, Mauros is juist informeel en heel gezellig... no text supplied |
|
quote: Idd Gustave Doré, zie dat ik daar al een illustratie boek van heb Maar niet de desbetreffende, vaag dat die schetsen zo gebruikt kunnen worden. [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 12-12-2003 12:47] |
Index / Muziek algemeen |