IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nieuwe cd Hatebreed--The rise of brutallity Vorige pagina
antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 09-03-2004 16:59 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 14:16 schreef Stoerbaard het volgende:
Een van de meest overgewaardeerde band
hedendaags

tja ieder zn mening,ik vind ze ontzettend gaaf,ik was altijd een thrash fan maar al die klotethrash bandjes(snel sneller snelst)van tegen woordig doen mij geen zak meer(haunted,crown enz )en juist een band als hatebreed vult dat gat voor mij perfect op,ondanks dat ze uit de hardcore hoek komen hoor ik veel oude thrash(lees echte thrash)in hun sound terug(dus niet van dat megasnelle melodieuze gedoe,maar echte vette zware riffs)

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 09-03-2004 17:32 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Hehe, ja geef mij dan maar idd The Haunted en The Crown (RIP helaas)

Inter faeces et urinam nascimur

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2004 17:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 17:32 schreef Stoerbaard het volgende:
Hehe, ja geef mij dan maar idd The Haunted en The Crown (RIP helaas)
Das knap .. death/thrash vergelijken met metalcore .....

Perseverance en die daarvoor zijn pareltjes, Rise is een album wat te snel na perseverance kwam en er dus te veel op lijkt.

Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 09-03-2004 17:39 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Als het maar beukt.

[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 09-03-2004 17:40]

dood

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 09-03-2004 21:57 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 17:37 schreef Jenje het volgende:

Perseverance en die daarvoor zijn pareltjes, Rise is een album wat te snel na perseverance kwam en er dus te veel op lijkt.

vergelijk ik dat met elkaar? Dacht het niet... als je de post ervoor leest raak je misschien wat wijzer

Inter faeces et urinam nascimur

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 09-03-2004 23:55 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 17:37 schreef Jenje het volgende:

zo knap is dat niet hoor,ik hoor toch duidelijk slayer,kreator,celtic frost invloeden en ja zoals de naam al zegt:METALcore

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 09-03-2004 23:58 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

ik vind Rise... trouwens zelfs nog beter als perseverance,meer afwisseling een nog beter geluid en hij beukt als de neten!!

Deksel
op je hoofd
Usericon van Deksel
Posted 11-03-2004 16:24 by Deksel Wijzig reactieProfiel van DekselQuote dit bericht

bij een vriend al wel ff een paar nummers gehoord van r.o.b. maar ik vind t dus zwaar eentonig saai klinken. Hoewel ik zeker voor een grondigere luisterbeurt ga..
maar perseverence en eerder is toch volgensmij wel stukken beter!

hatsekitidelidokie

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com