|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, ja geef mij dan maar idd The Haunted en The Crown (RIP helaas) Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:Das knap .. death/thrash vergelijken met metalcore ..... Perseverance en die daarvoor zijn pareltjes, Rise is een album wat te snel na perseverance kwam en er dus te veel op lijkt. |
|
Als het maar beukt. [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 09-03-2004 17:40] dood |
|
quote: vergelijk ik dat met elkaar? Dacht het niet... als je de post ervoor leest raak je misschien wat wijzer Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: zo knap is dat niet hoor,ik hoor toch duidelijk slayer,kreator,celtic frost invloeden en ja zoals de naam al zegt:METALcore het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
ik vind Rise... trouwens zelfs nog beter als perseverance,meer afwisseling een nog beter geluid en hij beukt als de neten!! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
bij een vriend al wel ff een paar nummers gehoord van r.o.b. maar ik vind t dus zwaar eentonig saai klinken. Hoewel ik zeker voor een grondigere luisterbeurt ga.. maar perseverence en eerder is toch volgensmij wel stukken beter! hatsekitidelidokie |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |