|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Laat hem eens stemmen! Neem les En oefen heel veel (in een ruimte waar niemand je kan horen... dus niet in een tent op een camping ) |
|
Visualiseer je gitaar als een verlengstuk...; nu gaat het spelen vast een stuk makkelijker! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
surf een beetje; http://gitaar.pagina.nl brengt je een heel eind The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Koop in ieder geval zo'n stemkastje (is niet zo duur naar mijn mening) en een boek met duidelijke uitleg van de grepen. Daarna een beetje aankloten en iemand vinden die je daar bij kan helpen. En dan zsm een electrische scheurbak aanschaffen, want er gaat niets boven een flink stuk hakken... |
|
vraag uitleg aan iemand over hoe je tablatuur moet lezen, en probeer eens wat simpele metallica dingetjes, of nirvana ofzo... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Ook dit kun je allemaal op internet vinden. Wat betreft TAB lezen: -0-----------0-e Dunste en hoogst klinkende snaar -1---------1---b -0-------0-----g -2-----2-------d -3---3---------a -0-0-----------E Dikste en laagst klinkende snaar Dit is een c-accoord (Tegelijk aanslaan) gevolgd door één voor één aanslaan (tokkelen). Iig al wat TAB uitgelegd Indien niet duidelijk, zijn er genoeg hier die het kunnen verduidelijken. Suc6 |
|
Een Aap Die Geen Banaan Eet (lage naar hoge snaar) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Leer wel tabs lezen, maar NEEM GEEN LES, daar wordt het gewoon zo strontvervelend van, dan MOET je spelen.. ook als je geen zin hebt of whatever, en dan verdwijnt die gitaar in de kast.. zonde.. Je hoeft ook niet alle akkoordjes 1 voor 1 te leren, als je begint met powerakkoorden, dan kom je al een heel eind, en het is ook nog makkelijk ook. Dat is voor je linker(?)hand.. Voor je rechterhand is het het makkelijkst (als je metal wilt spelen iig) om te beginnen met fearfactory, omdat ze links niet zo heel veel geintjes uithalen, maar rechts wel.. oefenen... God hates us all ! God hates us all ! |
|
maar alleen het feit al dat jij d8 dat iedere mongool zomaar zo'n ding kon bespelen, maakt het natuurlijk alleen maar moeilijker God hates us all ! God hates us all ! |
|
ik begrijp dat het om een akoustische gitaar gaat toch ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
zo ja meel me ff geef ik wel wat leuke stukjes gitaar, Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Leer eerst alle majeur en mineur akoorden te spelen en benoemen. Dat is een BASIS!!! [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 07-05-2003 14:44] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
200 voor een gitaar is niet veel, is het een 2e hands ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik heb mezelf gitaar leren spelen door met cd's mee te spelen en zelf de muziek uit te zoeken. en veel geduld hebben! |
|
quote: nej tis wel een elektrische, kdacht kdoe et wel meteen goed he Je moeder. |
|
quote: jah, was nieuw 800 piek zei de vorige eigenaar en zitten net nieuwe snaren op, perfecte staat relaxed he Je moeder. |
|
o, gezien het een elect. gitaar is zou ik ff wat toonladders oefenen als ik you was, goed voor finger dex en gelij om aan te voelen waar alle tonen zitten Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ja dat doek ook regelmatig, kmoet alleen nog eventjes een schouderband halen want ik begin aardig leip te worden van die gitaar op me been de hele tijd... kan trouwens al smoke on the water en vader jacob spelen Je moeder. |
|
ow, smoke on the water.. stapje verder? -> black sabbath - ironman Offehm.. nirvana - plateau metallica - nothing else matters (het begin DAT kan nou iedereen ;]) joa.. die zijn simpel.. moet je maar eens kijken.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
ik zal et eens eventjes proberen danku vriendelijk Je moeder. |
|
quote: Kan je dat niet op ZM posten? Evt met linkje ofzo, dan hebben de andere er ook wat aan... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Amen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Idd toonladdertjes en gewoon een aantal random accoorden spelen (doe ik als ik ff niet meer weet wat ik wil spelen, vinden mijn ouders ook nog mooi klinken ook). Of trapjes (van bovenste naar onderste snaar, steeds 0-3 0-2 0-2 0-2 0-3 0-3 enz.), 3 frets opschuiven, enz. Maar dus niet alleen riffjes van bands naspelen... |
|
quote: Helemaal mee eens! Speel zelf nog maar weinig dingen na (niet dat ik zo goed ben), lekker improviseren of zelf componeren is erg leuk en leerzaam. Maar om te beginnen: Black Sabbath!, Metallica: Enter Sandman en zoek gewoon nummers op die je goed vind, lees de tab en als het niet te moeilijk lijkt: proberen! (edit: fouten + toewoegen) [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 18-10-2001 22:06] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |