|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
fucking great... Je moeder. |
|
waw die gitaar ziet er nogal een stukske rock'n'roll uit! je moet er witte sterren op schilderen! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
LOL witte sterren HAHAHAH! Thanx! Ik ben er ontzettend blij mee heb er dan ook een half jaar op moeten wachten... Hij heeft alles wat ik wil...Dean zelinsky heft er zelfs zijn handtekening op gezet echt cool! In februari ben ik in Florida om de fabriek te bezichtigen! |
|
Gele sterren zouden ook cool zijn Veel plezier ermee Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Wauw! Ziet er gaaf uit! |
|
Je afwasbak is vies! |
|
Ik weet het....is die van jou brandschoon dan? |
|
quote:Maar zijn gitaar is schoon... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Mag ik even heel onbeleefd zijn en vragen wat zo'n ding ongeveer kost? |
|
Mooie eeeeuhm wasbak ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dat mag...reken zo'n 2500 EURO, en da's heel redelijk als je het vergelijkt met de GIBSON custom shop.,.plus ik durf te beweren dat deze heel wat beter in elkaar zit.... |
|
Wow... Wel, het is een heel coole aankoop. Veel plezier ermee. |
|
Wat een ontzettend vette gitaar |
|
super mooi hans I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Thanx gasten! |
|
eej je mag je gootsteen ook wel eens ontkalken vette gitaar Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Thanx Orion! jajajaja hallo ik ben nog niet zolang student af....ik heb genoeg studentenhuizen van binnen gezien en dit ziet er echt heilig uit geloof me! |
|
Hij past gewoon in het mooie vrouwen topic ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
heb je geen tafel? ofzo? maar een mooi exemplaar. wel een héleboel geld, zeg. Oud Vuil. |
|
nogmaals: Je moeder. |
|
Prachtige gitaar zeg (Haalt het niet bij de schoonheid van mijn bas, maar komt redelijk in de buurt ) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Thanx gasten! ja mijn wasbak zorgt voor hilariteit alom...ach, ik heb tenminste de afwas gedaan of niet dan! Nou ja mijn vriendin OK! |
|
Wie gaat zijn gitaar op de wastafel fotograferen?!?!?!? Koele ding man. Jij bent zeker blij met de lage dollar? Of heb je hem een half jaar geleden moeten betalen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat is zeker een zeer mooi gitaartje. Je kan ons vast ook wel even vertellen welke houtsoorten en elementen erin zitten. Veel plezier ermee ( wat wel zou lukken vermoed ik ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |