|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Doet u mij maar een stel rubberen laarzen....Kaplaarzen.. Suck my piss |
|
quote: AD Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Wat is de Telegraaf dan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
VAD? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Een roddel/sensatieblad gedrukt op krantenpapier. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Sprak de hoedster van intellectueel welzijn in Nederland. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee, ik bedoel alleen dat het een flutkrant is, meer niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Maar dit is allemaal wel erg offtopic. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Sprak de man met "ik ben een smurf tra la la" als subtitel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Allen nu abonnement op de FD en NRC nemen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ontopic: hoe spreken ze fluisterwoud uit in GB? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Metal Hippie Maffia KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: floosterwood KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mr. "Grand Inquisitor", pfff Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: denk meer floisterwood dan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hehe whisperforest... spelfout weggehaald... |
|
quote: nevermind, ik begrijp wel waarom je uitviel Je moeder. |
|
Als er iemand iets te zeiken heeft over Fluisterwoud, dan graag bij een concert. Stennis eet posers als ontbijt. Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
Stennis is een aardig dun mannetje, maar er zijn volgens mij genoeg posers om op te eten... wat is zijn geheim om zo slank te blijven!! |
|
Veel wiet, sportneuken en in teveel bands drummen!! en af en toe een posertje de grond in boren! werkt altijd probeer mijn kuur maar Goulliette.. |
|
quote: typische reactie van iemand die de krant nooooooit leest. JA er staat die fucking Prive in, slechts 1 kantje en er staan sensatiestukjes. Verder heeft de telegraaf wel een uitstekende financiele sectie, met o.a. stukjes van de New York times. Buiten dat is het qua content zo goed als hetzelfde als andere kranten. end off topic.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
er zijn veel mensen die honger hebben, hier in dit topic..... en hier was toch al een topic over? waarom is deze nog open... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 05-12-2003 14:50] Suck my piss |
|
quote: Rotte Watain duiven? |
|
En rotte vinken van DNS! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |