|
Auteur: |
|
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=659496&page=6 en welkom. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-12-2003 18:27] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
weet je wat pas een grappige overeenkomst was: dat can i play with madness op de zelfde locatie is opgenomen als Holy Diver. |
|
Eh... welkom op de planeet aarde. Die hele Gothenburg scene is zo'n beetje gebasseerd op de eighties heavy metal. Waar denk je dat al die twin partijen vandaan komen "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Oke, oke! Er is al heel wat over afgezeken.. maar in die hele topic over gejatte muziek werd flight of Icarus nog niet genoemd en ik zal toch zweren dat ik het in op zo'n duister ceedeetje heb gehoord. |
|
ah, nou heeft iron maiden de mosterd bij thin lizzy gehaald, qua twin-rifjes, dacht ik zo. Oud Vuil. |
|
Ik vind het jammer dat Judas Priest zo vaak vergeten word.. of Black Sabbath.. Zet maar eens "Stained Class" op van Judas Priest; de riffs van Exciter. Ook het drumwerk op dat nummer en de geweldige gitaarharmoniƫn.. Ik, Wil Schuurman |
|
hee ik vergeet Black Sabbath nooit (zie mijn naam!). Dat waren de goden, neen! de titanen en priest en maiden waren de goden. Immortal slechts mensen.. |
|
quote: Daarom raadde ik aan om dit ook daar te posten. Anderen vinden dit wellicht ook interessant maar na een paar dagen zakt dit topic weg en de 'oude' gebruikers zullen toch op dat oude topic zoeken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja, want dit topic biedt weinig toegevoegde waarde. Je moet toch wel je hele leven op de maan gezeten hebben, als je nu nog niet weet welke bands een voortrekkersrol gespeeld hebben in de geschiedenis en evolutie van metal. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
pfffff... |
|
Tering man, niemand zit je hier af te zeiken of zo. Je krijgt gewoon wat constructief advies. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
spelfout weggehaald... |
|
quote: heb een maat die kotst van oude heavy metal maar hij is idolaat van slayer,heb ik es eerst show no mercy gedraait(van slayer) en daarna de ouwe priest,hahaha toen had ie dus niks meer te zeggen he,luister zelf en vergelijk ,de hele show no mercy plaat is gvd gewoon 1 grote ripp off van priest het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote:bingo, dat kan inderdaad daarin, dit topic heeft anders weinig toegevoegde waarde |
Index / Heavy Metal |