|
Auteur: |
|
|
De Stadskanaalster deathmetalband, vroeger genaamd Decapitation, heeft een website geopend. http://bowel-rupture.web1000.com De band zoekt nog een tweede gitarist. Verdere info voorlopig nog onder de site van mijn andere band: http://www.grinroth.nl. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 05-12-2003 0:19] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Dit is nu aangepast, evenals de link naar de band. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Binnenkort gaat de band de studio in. Op 10 januari om precies te zijn. Op de site, onder de kop news zal een studioreport te vinden zijn. Ook zal de site een Nederlands/Engelse versie hebben. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
de site heeft een grote update gehad en is nu bijna klaar. Er is nu: Een Engelstalige versie Een studioreport (Ned. versie) Meer foto's toegevoegd aan de picturespagina Meer spellen toegevoegd in Games. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Nuttig die gamesectie Verder simpele maar duidelijke site dunkt me. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
We zijn overgestapt naar een nieuwe webhost. Ik kan al enkele maanden de site op www.web1000.com niet updaten zodat we gedwongen zijn de site te verhuizen. Gelukkig heeft de zanger van mijn andere band Grinroth aangeboden de site te hosten zodat de site binnenkort onder www.bowelrupture.nl weer online is. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
De site van Bowelrupture is nu te bereiken via www.bowelrupture.nl gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: De site opzich is vrij waardeloos gemaakt en waar staan de mp3's "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Maak maar een betere..... Zo slecht zit deze nog niet zo inelkaar. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Index / Muziek algemeen |