|
Auteur: |
|
|
Waar kan ik aan die demo komen? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Contact informatie voor deze band is onbekend, dus je zult hem op het internet moeten zien te vinden. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ja...probeer alle obscure distro's maar...en try your luck... Ik wens je veels succes met zoeken... Geniale band trouwens...ziek! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zeer gaaf dit, bedankt voor den tip en gezien hoe goed het funeral topic het hier deed, zal ook dit topic wel weer veelbezocht topic worden Weet trouwens niet in hoeverre je dit kan vergelijken met bunkur. Dit is toch echt wel behoorlijk anders. Hier en daar een stuk melodischer en in totaal minder lomp. Daarbij zijn het ook vooral de (zeer afwisselende) vocalen die hier de hoofdrol spelen. |
|
quote: Een beetje wel. Ik kon even niet op andere bands komen ter vergelijking. Maar het is inderdaad ook wel erg anders ja. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
klinkt inderdaad erg goed, maar kan maar 1 nummer vinden, dat is dan ook het enige nummer van die Demo? en dus ook het enige nummer van hun? klinkt erg goed ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ja ze hebben maar 1 demo met 1 nummer ja. Er is ook een live versie ergens te vinden, maar die ken ik ook nog niet, boeit me ook niet zo Check trouwens ook Tyranny als je dit gaaf vind, daar zitten leden van Wormphlegm in. Erg gave Funeral Doom! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: ja dat zeg ik ook op Doom-metal.com, maar kan ze nergens downloaden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Vet mooie site, die kende ik nog niet. Maar tja, ik heb die cd via Direct Connect gedownload. Hij is gereleased op Firebox, maar ik meen uitverkocht (500 copies). "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
DAMN wat is me dat Zwaar Zwartgallige Zoutindewondestrooiende Zdoom zeg! signature |
|
Wormphlegm is een ontzettend gave band heb ze een paar geleden live gezien. De demo is erg goed. Maar ik hoop dat de full lenght cd snel eens uitkomt. |
|
Jezus, intens spul dit zeg! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:hypnos ? Fuck the world and fuck you |
|
? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:die kickt ook steeds oude topics omhoog.vandaar. Fuck the world and fuck you |
|
Ah, op die manier, ghehe. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Je beschrijft het erg mooi Godver, zware kost dit. |
Index / Heavy Metal |