|
Auteur: |
|
|
THRASH!!! goed en nobel streven, ratje. ik ben zeer benieuwd naar het resultaat! Oud Vuil. |
|
Morbid Visions? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Klinkt precies als wat het Nederlandse DONOR deed, ben benieuwd Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Succes drmee Rattemans! |
|
Ik wens je der veel succes mee! spelfout weggehaald... |
|
nou, veel succes maar zou ik zeggen. niet te technisch en gewoon keiharde oldskool thrash a la dark angel zou ik zeggen. die semi melodieuze thrashband zijn er al meer dan genoeg. |
|
You go Connie!! Heel veel succes, wie weet spelen we volgend jaar met de nieuwe Gallowmere op het "When Prog Meets Trash-fest"!! |
|
quote: Thanks allemaal.... Yoh Hollie, ik kreeg t verwijt van TMT dat ik een paar Roosendaalse punk/hardcore had moeten plaatsen op dat fest om meer bezoekers te trekken (die stijl is immers zeer geliefd in Rsd, maarja dat zou in strijd zijn met titel van t fest hehehehhe |
|
Oh ja, dat is een strak plan, krijg je een line-up die dwars op elkaar staat... of zoiets, you know what I mean... OI OI OI!! |
|
quote: Dus het wordt.... ...een Triple7 coverband!!! |
|
quote: Daarom ook was mijn eerste reactie dat van "neem a.j.b. een andere bandnaam aan om onbewuste verwarring bij je publiek te voorkomen." |
|
quote: Nee, ik vind Gallowmere gewoon een mooie bandnaam en ik geloof dat bijna niemand ons kent, dus....... 777 coverband hehehehehe, ofschoon ik ze wel goed vindt gaat t toch iets anders worden hoor!!!! MEER GITAARSOLO'S iig |
|
Gitaar solo's moet je niet teveel doen alleen op momenten dat een nummer erom vraagd... teveel solo's en een nummer wordt ontkracht...... Veel suc6 trouwens, ben benieuwd wat het gaat worden |
|
quote: hehehe ik had bij de opmerking niet voor niks een bij gezet hoor!!! |
|
Veel succes met de nieuw ingeslagen richting! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hey Ratje veel succes met Gallowmere! |
|
Hehe, heb ik jullie toch nog 1 keer live kunnen zien "oude stijl". Ben zeer benieuwd wat het gaat worden Ratje |
|
quote: Heee Snaack, ge et mail!!!! |
|
quote: Allright, ben nou niet thuis, morgenmiddag pas weer. Dan kijk ik gelijk ff |
|
quote: Gelezen. Gij heeft e-mail |
Index / Nieuws, actualiteit en media |