|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
OK, dat kan hehe. Op mijn set heb ik met die Watain plaat echt prima laag (zonder geklooi met equalizers natuurlijk). Kijk had best wat "crunchier" gekund qua basgitaar maar ik kan alles duidelijk horen. Ik vind dat vooral bij "The Golden Horns of Darash" zo vet, tering. Zoals je zelf al aangaf eerder, smaak blijft ook een belangrijk issue in dezen . *edithoer* ik zie dat je nog wat interessante namen had gepost... die ga ik ook nog eens checken [Dit bericht is gewijzigd door M. op 02-09-2006 0:57] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wat is dit? Gebruik je nu een goede productie als reden om bands te gaan checken? Dwaallicht toch! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vedde producties?: Massive Attack - 100th Window (s?) Portishead - Dummy. The Dillinger Escape Plan - Calculating Infinity. Tesseract - Opkomend debut album waar ik al samples van heb mogen ontvangen Metal producties zijn vaak te simpel geproduceert om nog indruk temaken qua productie omdat dat meer van de muziek word verwacht. maar enige erg coole metal/hardcore producties zijn tochwel: Converge - Jane Doe en You Fail Me. As I lay Dying - De laatste... ben de naam kwijt. Dimmu Borgir - Laatste plaat ook... ook naam kwijt hehehe.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Koop een beter systeem, de kicks zitten er lekker in maar ze zijn inderdaad niet hetzelfde als alle andere kliktrak albums. Ze zijn vooral heel naturel en opereren dus voornamelijk in het laag gebied. Daardoor zijn ze wat lastiger te onderscheiden op systemen die minder dat gebied laten horen (goedkope speakers). En mp3's missen ook veel definitie in het laag (mocht je mp3's hebben). Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Precies, maar ik vind het ook veel lastiger, omdat er heel veel gebeurd. Kijk, M vindt een Armada niet echt ruimetelijk klinken, maar dat is ook erg lastig als je kijkt wat er allemaal gebeurd, het is een heel druk audiogebied en op dat vlak ook niet te vergelijken met bv. RUUN. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
idd, Bovendien zit je ook met het feit dat eigenlijk ALLES aan een standaart metalproductie wel in your face mag klinken waardoor je ook niet echt mogelijkheden hebt om een mooi voor en achter beeld te maken. Dit is bij pakweg pop/funk/ambient veel meer. Ben er de laatste tijd wel iets meer mee bezig, metname door meer op de ruimte waarin je een luisteraar plaatst teletten, erg moeilijk dit! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Death Cult Armageddon Faustian Spirit of the Earth |
|
Die ja. Zo bombastisch als de tyfus, en hard when need be "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Die ga ik dan eens beluisteren. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Metallica - Master Of Puppets....tijdloos album, mede door de productie. |
|
Stormblast 2005 (Dimmu) en Ever-Arch-I-Tech-Ture (Axamenta) zijn in dezelfde studio opgenomen (van Peter Tätgren zeker?) en is op zich niets mis mee, redelijk perfect eigenlijk, maar klinken zo klinisch en droog als de pest, helemaal geen sfeer Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |