|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
SLAYER- HELL AWAITS! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat lied ken ik ja en het is zeker niet slecht maar ik zoek solo's in de trend van Iron Maiden... Heb je Reign In Blood van Slayer ook? |
|
Wat is Classic Metal? Nog nooit van gehoord namelijk. |
|
Judas Priest, Iced Earth, Iron Maiden, Rhapsody... Heavy en Power metal! |
|
Manowar! mvg wk10 |
|
Savage Grace : Age of Innocence Medieval Steel : Medieval Steel Virgin Steele : The Redeemer en Guardians of the Flame |
|
Cacophony (Jason Becker & Marty Friedman) - Speed Metal Symphony meesterlijk album [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 06-12-2003 13:04] |
|
quote: Dat Judas Priest en Iron Maiden klassiekers zijn ben ik helemaal met je eens, maar die andere 2? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: NOg nooit van gehoord, is die goed? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
het topic heet classic metal en je hebt het over powermetal. wees nou eens duidelijk. dan had ik hier niet op geklikt. Oud Vuil. |
|
'T is duidelijk, als je van de solo's en nummers van Maiden houd.... moet je Wolf gewoon gaan luisteren. Ze hebben twee cd's uit in het straatje van de eerste twee Maiden platen. De platen van Wolf heten: Wolf - Wolf Wolf - Black Wings Wedden dat je gaat genieten "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Racer-X, Chastain, Culprit, Europe, Fifth Angel, Apocrypha, Villain, Wild Dogs... Als je dit bedoelt dan kan ik er nog wel wat neertypen als je wil. A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Wizard !!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Edguy - out of control Bruce Banner |
|
geen idee wat je precies bedoelt maar probeer deze bands es: helstar leatherwolf liege lord artch cannon hanker en de genoemde medieval steel, die is fucking gaaf! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Bruce Banner |
|
Dank je maar van de meeste bands vind ik niets op kazaa Maar toch al enkele dingen gevonden die me aanspraken! |
|
Judas Priest Maiden saxon manowar helstar Seven Witches destiny's end nou ja kan nog wel een half uur doorgaan maar heb ik geen zin in! |
|
quote: Haha, Schaffelaer is om, heersch! DragonForce! Snelle power/speed metal, met geweldige solos: www.dragonforce.com NP: DragonForce - Where Dragons Rule For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Anvil Armageddon Armored Saint Artch Atlantis Barren Cross Black Tears The Chapter Cities Coroner Crimson Glory Dead on Arrival Die Happy Driven Druid Dust for Life Fates Warning Firewind Forte Grudge Halford Heir Apparent High Tension Iced Earth Iron Maiden Judas Priest King Diamond Lizzy Borden Madd Hunter Malice Mania Manowar Metal Church Obsession Omen Ostrogoth Paranoia Pariah Public Outcry Raven Razor Rough Silk Saint Sanctuary Savage Grace Seasons of the Wolf Sinner Speeed Stormwitch Taraxacum Tyrant Various Artists Vicious Rumors Warlord Winter's Bane Zanister [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 08-12-2003 11:51] |
|
wat een "waste of digital space" dit topic Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hehe.. ik raad diegene gewoon aan om eens wat recensies te lezen, wat compilaties te kopen of gewoon cds. Er is namelijk genoeg (!!!) heavy metal van hoge kwaliteit. Niet teveel naar de aardschok en commerciele instellingen kijken en dan komt het wel goed Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Kazaa?! Metalheads gebruiken geen Kazaa! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
savatage is dat ook geen "classic metal" I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Roeleert!!!! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |