|
Auteur: |
|
|
Haggard |
|
Waylander Cruachan Falkenbach Skyfoger Lumsk Corvus Corax (niet de US BM) is hier nog geen topic oveR? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 06-12-2003 22:10] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
vast wel, zoek maar op .. |
|
Ander topic of niet, toch bedankt kerels |
|
Beetje standaard misschien, maar dit vind ik toch wel gave bands die in de richting komen: Finntroll Thyrfing Ancient Rites Corvus Corax (heeft niks met metal te maken, maar vooral live erg gaaf) |
|
Heidevolk Garmenhord Temnozor |
|
quote: Bands in de stijl van Corvus Corax: Adaro Die Streuner Schandmaul Schelmish En natuurlijk In Extremo (maar die kende je al wel, toch?) Folk black metal: Adorned Brood Aes Dana Asmegin Menhir Rakoth Rivendell Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Er is een c.d van Macabre met middeleeuw achtige muziek ; Macabre minstrels (als ik het goed schrijf), hij is wel moeilijk te krijgen. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Subway to Sally Otyg ... buh? idd in extremo... |
|
Tanzwut Saltatio Mortis Letzte Instanz (naast bovengenoemden natuurlijk) En inderdaad, ik weet zeker dat er al een dergelijk topic is. Ik kan het alleen niet vinden [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 07-12-2003 18:34] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Echt folk, Flogging Molly maar zou ik je niet aanraden als je alleen van blek metal houd SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: misschien deze http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=292241 maar gaat ook over paganisme etc. |
|
quote:Nee, die was het niet... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
bedoel je deze misschien? |
|
quote: Dan moet Dropkick Murphys ook in 't lijstje |
|
quote: Uiteraard en the pogues ook natuurljk En dead can dance zit toch ook wel folk in dacht ik. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
was der nog vergete Thyrfing en vintersorg hoort der ook egt wel bij denk ik zo... |
|
oeh wat'n volk-normaal het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Skyclad Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Die single met die geweldige hoes!!! Die had mijn pa vroeger... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
oeh wat'n volk,oeh wat'n volk,oeh wat'n volk ,wat is dat toch! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Empyrium natuurlijk! no text supplied |
|
quote:hehe...jammer dat hij dat ding weg heeft gedaan... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Blackmore's Night Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Of Storm, bijvoorbeeld. |
Index / Muziek algemeen |