|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
|
|
hehe de kunstkut Ik, Wil Schuurman |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ehh het gaat om een jonkvrouwe die een dude zoekt geloof ik. |
|
quote: een kunstaarsch! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: !!! in that case! |
|
Levi lijkt me toch echt een jongensnaam... "Music I Like: House, Pop, Death Metal, New Wave, Trance, Electro, Retro House, Gothic, Heavy Metal, Black Metal" Nevermind.. |
|
quote: http://www.dildo.com/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: quote: |
|
Here's a quarter there's a phone, why don't you call someone who cares KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Personal: Leventhal Male / Aquarius (Waterman) / Writer Belgium / Oost Vlaanderen / Gent / Send me an E-mail | I live With parents OMG! |
|
OK en nu slotje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik kwam/kom veel in Deinze en ken er nogal wa volk maar geen Thomas, als ge me mailt dan kan ik evt wel adressen geven van mensen die criminologie doen, ook Metals Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: goeie vriend van mij ... who wants to know ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ok, diertjes, voor alle duidelijkheid: Ik ben mannelijk en zoek voor een meisje mee naar een zekere Thomas in metalworld. Met die kunstkutten en synthetische aarsen moet ge niet afkomen, schenk me liever een latex hart ofzo. Het meisje in kwestie kan het ook vragen aan haar ex-vriendje (niet sexvriendje), maar ze vermijdt contact met hem en kiest dus voor de moeilijke manier: het aan mij vragen. Haar naam: Stefanie. |
|
heuh voetbal EN intelligent |
|
aaaaaaargh!!! :nukeyourgrandma: |
|
Is dit het nieuwe lultopic? Zenial |
|
Alleen als je wil deeten |
|
ik wil wel deeten let op: deet deet en hoe was ik? |
|
deten met gasten uit Deinze? no thanks Zenial |