IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : length of time
antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 07-12-2003 21:42 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

ik ben net ff How good the world could be..again van l.o.t. aan het luisteren en ik vind dat echt 1 van de beste cd's die ik heb,die zanger kan echt alles met zn strot en het drumgeluid is echt perfect op deze cd.Ik heb een paar week terug Antiworld gekocht en ondanks dat ie niet slecht is mis ik toch de agressie van How good..Ik ken hun oudere cd's niet dus wie kan me vertellen of die meer in de buurt komen van het godelijk goede How good..?

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 07-12-2003 22:03 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 21:42 schreef antipop het volgende:
ik ben net ff How good the world could be..again van l.o.t. aan het luisteren en ik vind dat echt 1 van de beste cd's die ik heb,die zanger kan echt alles met zn strot en het drumgeluid is echt perfect op deze cd.Ik heb een paar week terug Antiworld gekocht en ondanks dat ie niet slecht is mis ik toch de agressie van How good..Ik ken hun oudere cd's niet dus wie kan me vertellen of die meer in de buurt komen van het godelijk goede How good..?

ik ken de nieuwe niet, komt dat effe kut uit, hehe. Ik heb alleen Approach To The New World dat ik gekocht heb na een uitstekend concert van de heren, maar op plaat vond ik het ontzettend tegenvallen....heb het maar een keer of drie geluisterd...

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2003 22:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb die cd laatst gekocht, vind juist de zang de zwakke factor

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-12-2003 22:04 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ken ze allemaal en ze zijn allemaal OK...alleen draai ik ze nooit...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 07-12-2003 22:06 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 22:03 schreef Jenje het volgende:
Heb die cd laatst gekocht, vind juist de zang de zwakke factor

bedoel je antiworld of how good?vind zn zang op antiworld namelijk iets minder

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 07-12-2003 22:07 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 22:03 schreef dr. brain het volgende:
ik ken de nieuwe niet, komt dat effe kut uit, hehe. Ik heb alleen Approach To The New World dat ik gekocht heb na een uitstekend concert van de heren, maar op plaat vond ik het ontzettend tegenvallen....heb het maar een keer of drie geluisterd...

ruilen?

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-12-2003 22:07 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

How good the world could be...again is inderdaad een enorm lekkere cd. Jammer genoeg is het wel de enige goeie plaat die LOT op zijn naam heeft staan. De eerste is teveel metal. En niet echt een geheel. En de derde is weer te "Life of agony". Tenmindste, dat is mijn mening.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 07-12-2003 23:06 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 22:07 schreef antipop het volgende:
ruilen?

ruilen?

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 07-12-2003 23:09 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik heb ze twee keer live gezien. Best goed, maar niet echt bijzonder naar mijn mening

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 07-12-2003 23:42 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Oudere werk is zeker ok! Vind het ook wat beter inderdaad dat de laatste album, alleen het geluid is niet altijd even super.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 07-12-2003 23:44 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

ik heb ze nu iets van 3 of 4 keer gezien, de laatste 2 keer daarvan met nieuwe zanger. en die was ook wel oke. de nrs van 'How good... ' vond/vind ik 't coolste eigenlijk maar verder heb ik zelf niets van hun in huis.

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 08-12-2003 13:22 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

Dat liejde Men into Gods is toch van LOT??? Ik meen me te herinneren dat ik dat op een promo-cd'tje heb staan en ik vond dat nummer iig zwaar heerschend!!! Die stem,wow damn,veeeeeeeet!!! Lekker agressief!

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-12-2012 22:57 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

De nieuwe EP slaat als een bom in hier!

Northward
Usericon van Northward
Posted 28-12-2012 23:06 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Eens op plaat checken binnenkort. Ze spelen in februari wat shows met Backfire.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com