|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nu weet ik echt zeker dat jij een bepaalde persoon bent... En ja...Bunkur afzeiken omdat ze arrogant zijn is bullshit...het is prima dat er eens een band is in Nederland die het echt extreem aanpakt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: OMFG. Wanneer, waar, hoe laat? |
|
pim van officium triste organiseert |
|
website online: www.belgiandoomnight.tk |
|
tickets zijn vanaf nu beschikbaar, move your asses, lsechts 200 VVK tickets, en het loopt al vlotjes tickets te verkrijgen via de website of in rataplan records |
|
Kun je dit niet in Groningen doen |
|
zou inderdaad erg mooi zijn I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Poema Arcanus heeft gecanceled en werd vervangen door de duiste doomheads van Voodooshock! excelent! |
|
quote: Fucking homo. Als het niet in groningen is heeft meneer wat te zeuren, jezus. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
While Heaven Wept, Officium Triste, Mourning Beloveth zullen naar alle waarschijnlijkheid op vrijdag 9 April in de omgeving van groningen spelen ja... En inderdaad, come out of your town if theuy don't play there, cars and trains are invented |
|
quote:Goh is Mörke weer terug? |
|
Mörke heeft wel gelijk...ik dacht dat je een auto had Jenje? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
*trampt* [edit: ik was het niet ] [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 31-01-2004 5:54] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
tockets zijn bijna halfweg, move your asses, you anti-doomheads |
|
quote:hhmmzzz ff zo mailtje sturen of we nog gaan dan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wat zijn tockets ? |
|
zeg nu zelf, wat denk je??? damn, als je al geen typos meer mag doen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |