IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Belgian Doom Night II Vorige pagina
' '
Usericon van ' '
Posted 20-12-2003 1:29 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Zeggen dat Bunkur suckte live is wel erg makkelijk. Live is het moeilijk om het hele nummer uit te luisteren, maar het eerste half uur was gewoon erg gaaf.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-12-2003 1:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2003 1:29 schreef ' ' het volgende:
Zeggen dat Bunkur suckte live is wel erg makkelijk. Live is het moeilijk om het hele nummer uit te luisteren, maar het eerste half uur was gewoon erg gaaf.
Nu weet ik echt zeker dat jij een bepaalde persoon bent...

En ja...Bunkur afzeiken omdat ze arrogant zijn is bullshit...het is prima dat er eens een band is in Nederland die het echt extreem aanpakt...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 20-12-2003 9:53 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 10:19 schreef istari het volgende:
ja, esoteric en while heaven wept komen ook naar nederland, maar dara heb je natuurlijk alle andere bands niet

OMFG. Wanneer, waar, hoe laat?

istari
Usericon van istari
Posted 22-12-2003 0:34 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

pim van officium triste organiseert

istari
Usericon van istari
Posted 22-12-2003 10:56 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

website online: www.belgiandoomnight.tk

istari
Usericon van istari
Posted 06-01-2004 10:55 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

tickets zijn vanaf nu beschikbaar, move your asses, lsechts 200 VVK tickets, en het loopt al vlotjes

tickets te verkrijgen via de website of in rataplan records

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-01-2004 11:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kun je dit niet in Groningen doen

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 07-01-2004 16:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

zou inderdaad erg mooi zijn

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

istari
Usericon van istari
Posted 16-01-2004 1:09 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

Poema Arcanus heeft gecanceled en werd vervangen door de duiste doomheads van Voodooshock!

excelent!

' '
Usericon van ' '
Posted 16-01-2004 2:46 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 6 januari 2004 11:00 schreef Jenje het volgende:
Kun je dit niet in Groningen doen

Fucking homo. Als het niet in groningen is heeft meneer wat te zeuren, jezus.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

istari
Usericon van istari
Posted 16-01-2004 10:27 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

While Heaven Wept, Officium Triste, Mourning Beloveth zullen naar alle waarschijnlijkheid op vrijdag 9 April in de omgeving van groningen spelen ja... En inderdaad, come out of your town if theuy don't play there, cars and trains are invented

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2004 12:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 2:46 schreef ' ' het volgende:
Fucking homo. Als het niet in groningen is heeft meneer wat te zeuren, jezus.
Goh is Mörke weer terug?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 16-01-2004 15:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Mörke heeft wel gelijk...ik dacht dat je een auto had Jenje?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 31-01-2004 5:48 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

*trampt*

[edit: ik was het niet ]

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 31-01-2004 5:54]

istari
Usericon van istari
Posted 12-02-2004 14:12 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

tockets zijn bijna halfweg, move your asses, you anti-doomheads

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-02-2004 14:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 14:12 schreef istari het volgende:
hhmmzzz ff zo mailtje sturen of we nog gaan dan.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

campske666
Usericon van campske666
Posted 12-02-2004 14:19 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 14:12 schreef istari het volgende:

Wat zijn tockets ?

istari
Usericon van istari
Posted 12-02-2004 15:16 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

zeg nu zelf, wat denk je???

damn, als je al geen typos meer mag doen

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com