|
Auteur: |
|
|
coph nia .. oei ... eens kijken ... |
|
Ik maar denken dat dit een metalforum was |
|
Jij maar net doen of je narrowminded bent en dan hoeft het niet |
|
|
|
En Coph Nia is overigens fantastische darkwave! Weliswaar geen metal a la lettre maar in donkerheid te vergelijken met erg goede funeral doom. |
|
Tis de sfeer van dat hele gothic, wave, en weet ik veel hoe ze het nog allemaal noemen - gedoe die ik niet kan hebben. Véél te lief, en véél te romantisch. Daarbij wil ik opmerken dat die Teknoir hier alleen maar reclame komt maken. [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 08-12-2003 9:16] |
|
quote: Kijk, niet dat ik zulke mensen niet kan verdragen (hel ik ben zelfs dit jaar nog naar zo'n feestje bijgewoond).Mij is dat juist net té kunstmatig met al dat lelijke haar enzo. Ik kan mooie dames in mooie lange jurken wel waarderen (nog steeds) maar dat "spooky" gedoe met die kilo's make-up en "erover" kapsels mag van mij eraf. Wat venten in die toestanden betreft: eh, ik knijp mn billen hard bij elkaar als ik dat allemaal zie *eh, moest er weer ff uit, ik wil die muziek wel eens horen, darkwave is nooit weg* [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-12-2003 9:24] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Kijk eens goed naar de metal dan, wat een dom gelul. En 'reclame' maken? Hij informeert over concerten, dat doen tientallen bands en organisatoren hier, daar is het forum ook voor, zo komen mensen die wel verder kijken dan de aluminium plaat voor hun harses te weten waar leuke concerten zijn. |
|
muziek van het cold meat industry label is duister, indusrieel en ambientesk, neoklassiek en soms martial of ritualistisch. check: http://www.coldmeat.se |
|
wel godverdomme! dat is errrg interessant, maar wel weer lekker in de buurt. Cold Meat released idd. belachelijk gave dingen zoals Blood Axis... grom, ik moet nog maar eens kijken, genoeg tijd iig! |
|
Met de auto is het vrij simpel te vinden hoor ... Ik ga denk ik wel proberen daar heen te gaan , eens wat anders dan metal |
|
als laatste act is toegevoegd: Spermblaster! Bekend van o.a. de Lowlands Indsutrialism LP. |
|
|
|
Een stand van De Luidspreker en Cold Meat Industry is bevestigd! |
Index / Concerten |