|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nou nou, twee generaties.. knap hoor.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik ben de liefdesbaby van Yoko Ono en Osama Bin Laden, nuff said. Yoko komt uit een familie van koi-karperskwekers en Osama's familie is groot geworden met de verkoop van burqua's. |
|
quote: scherp Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mijn vader heeft het een keer uitgezocht, hij kwam tot 1634 geloof ik. Alles van zijn vader en mijn moeders kant kwam uit Friesland. De kant van mijn oma komt al eeuwen hier uit Alkmaar. Er liggen ook enkele van begraven in de grond onder de sint Laurenskerk in Alkmaar, die jaren dienst heeft gedaan als begraafplaats tot de pest uitbrak en men de lijken niet meer kon bergen. Geen familiewapen gevonden, eenvoudig clubje dus. |
|
jouw familie ligt daar en de pest brak uit......hmmmmmmmmmm |
|
quote: Nee dat kwam weer door de familie van jouw moeders kant. Jullie zitten ons gewoon al eeuwen dwars! |
|
ik heb geen familie oid dus aan mij kan het niet liggen |
|
niet zo positief was die geloof ik, rovers etc. |
|
quote: je bent uit de lucht komen vallen? |
|
quote:boerenkool he |
|
Ik zou zelfs niet weten hoe m'n overgrootouders heetten, laat staan dat ik een stamboom zou hebben. (Die van onze hond heb ik hier nog wel ergens liggen.) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Laat je moeder dit maar niet lezen.. |
|
Dan moet ik helemaal naar Hannover, zo graag wil ik het niet weten. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
laat maar haalde hamburg en hannover door elkaar. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 08-12-2003 23:02] |
|
zo, blijk ik aan m'n moeders kant toch van de Brederode's af te stammen, die weer in een rechte lijn afstammen van Karel de Grote, poeh! |
|
Zo, dat is nog eens leuk zeg, zo'n stamboom. Ik was deze week bij mijn ouders en mijn vader is nogal bezig met het uitzoeken van de stamboom. Blijkt opeens dat ik Italiaans bloed heb, hahaha, ik kaaskop ik!! De overgrootmoeder van mijn pa was volbloed Italiaanse! Misschien komt daar de voorkeur voor verse pasta vandaan . Wel heersch Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Join the club! Wat een stel vieze biculturelen zijn we ook. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
geen idee waar mn familie van verder dan 2 generaties vandaan komt, opa van moeders kant uit emst, oma apeldoorn geloof ik, opa van vaders kant geen idee en oma ergens uit de buurt van hilversum geloof ik. maar waarschijnlijk wel zuid europees bloed gezien mn hele vaders kant allemaal donker haar heeft en bij de eerste lente zon alweer verandert in een turk hehe geen idee waar mn familie los van ouders, broer en opa's/oma's trouwens nu allemaal uit hangt, not kinda family guy Je moeder. |
|
limbo's gemixt met tukkers hier |
|
Hier hebben we nog ergens zo'n stamboom staan, zo'n antiek apparaat. Die gaat terug tot begin 17e eeuw of eind 16e eeuw, gaaf om door te kijken. Binnenkort maar weer eens doen. |
|
Ik ben een direct product van een Sevenumse boerin en een Javaanse sambalgod hehe Een paar tantes in mijn familie hebben eens getracht een stamboom samen te stellen, maar zijn er van ellende maar mee opgehouden hehe |
|
de vader van mijn moeder was duits-nederlands de moeder van mijn moeder was oostenrijks-tjechisch de vader van mijn vader was portugees-[edit]nederlands de moeder van mijn vader was surinaams-[edit]engels een oom van mijn vaders kant heeft de stamboom tot 1580 uitgeplozen [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 14-06-2007 8:54] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Bastaard!!! Subtiel kamerolifantje |
|
quote:jij? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |