|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:sinds nog nooit |
|
Xerpentor is zwaaaaaaaaaar o.k. Ik heb ze in Unitas Wageningen gezien waar ze de pan uit roelden. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote:I know, maar is de regel dan niet dat zo boven de bar uit moeten kunnen komen? |
|
quote: ja, maar speciaal voor Fire hebben ze schoenen met plateauzolen gekocht..de EHBO staat natuurlijk altijd klaar voor haar minder fortuinlijke medemens |
|
quote:die bar is nog steeds geen 1.80 meter hoog. |
|
*schop* tot vanavond! |
|
Yo, Xerpentor was niet origineel, en volgens mij ook vrij slecht, alleen stond het geluid niet echt goed afgesteld, dus het is moeilijk om een goed oordeel te vellen. Xerpentor's drummer vond ik wel errug goed. Putrefied was al wat beter, die stonden ook een stuk overtuigender op het podium en het geluid was iets beter, alleen ontbrak het ook hier weer aan originaliteit. Maar goed, het was nog steeds een lekker pot death en dit pit werd er niet minder om Disabuse, jaren geleden kwam hun clip van Personal Path nog weleens voorbij op Wet&Wild en ze blijken dus nog steeds te bestaan Ze zetten een leuke vorm van hardcore neer, die vooral interessant is door de thrash invloeden. Verder heb ik het niet echt op hardcore, maar desondanks vond ik ze wel OK. Ze speelden erg lekker, geluid was weer een tikkie beter en de pit een stukkie bruter. Dus, ik heb me naarmate de avond vorderde telkens uitstekender vermaakt. JFrost, Fire, azazalsat (post al een tijdje niet meer hier en sowieso niet veel), luiheidsgoeroe (zelfde), Hagrath (post al HEEL lang niet meer) nog voorbij zien komen en nog een sloot leden van o.a. Bloedbef, Deifecation, Solarisis en Extreem Eczeem. Ook weer wat nuttigs geleerd: ik trek nooit meer iets wits aan als ik verwacht de pit in te gaan, bloedvlekken vallen op op witte stof Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: verbazing alom!! quote: Jeez gast, jij kunt ook nooit is niet bloeden he? |
|
quote: jup quote: het was niet mijn bloed; ik ben enkel wat blauwe/rode plekken opgelopen [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-12-2003 17:16] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: nou is iig een verbetering |
|
quote: ik was er ook blij mee ja Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |