|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanavond aanwezig met dhr Judge M |
|
Leuk concertje vanavond Ik wil ook weer zo'n kroeg in Breda... |
|
was in de roadhouse aanwezig het ouwehoeren was leuker dan Cavanagh http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
precies twas echt achtergrond meer niet viel ook een beetje weg tegenover de muziek die ze daarvoor speelden ineens zon acoustisch ventje hehe en ik dacht idd je nog te zien lopen Judge M, maar skitzoid kitten niet gezien |
|
Net terug uit Aalst. 't Was wel 'ns leuk, maar m'n poten deden pijn en 'k moest vrij snel door. Ach ja. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Ik had zelfs heel sterk de indruk dat jij toch zeker een uur naast ons gezeten hebt (weliswaar met de ruggen naar elkaar toe). Aan de kant van de tapkast bij de DJ (ons aller Lord of Metal StompBoss). |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: hehe ja jou heb ik gezien skitzoid kitten dan denk ik niet herkent ofzo |
|
quote: ik heb heel de tijd bij Judge M gezeten/ gestaan..dus je hebt me niet herkent denk ik..Volgende keer maar es voorstellen dan Ik was die zwartharige met groene truiachtig iets aan met iron maiden girly dr onder en zwarte broek |
|
oooh ja dan heb ik je wel gezien haha nouja volgende keer beter |
|
jullie zijn niet echt positief over het concertje, was het niet leuk ofzo? Hoe waren de nummers? Ik ben wel benieuwd |
|
Hmmm...het viel me jammer genoeg zwaar tegen... Gelukkig was er genoeg HJ en waren er zat bekenden om er toch een geslaagde avond van te maken... [maar ik weet dat ik vorig jaar goed zat met mijn reden om niet te gaan] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |