|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Shit zeg, wordt het concert waarschijnlijk alweer verplaatst. Dit is al de derde keer. Gelukkig is zijn levenssituatie niet ernstig, ik moet er niet aan denken dat ik me al zolang op dat concert verheug en hij vroegtijdig zal overlijden. the only pleasure is pain |
|
Fuckzooi, Ozzy can't die yet! |
|
Nou als ik zo hoor wat hij allemaal gebroken heeft en zo zijn huidige lichamelijke situatie inschat, verwacht ik eigenlijk dat hij niet snel meer op het podium zal staan. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
minder zeg, hopen dat hij voorspoedig hersteld! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
nekwervel gebroken? dat word dan even niet headbengen voor Ozzy. beterschap aan die knakker dan maar. Een kleine snol zit zo vol. |
|
"Het leven zoals it is: hospitaal" meets "the osbournes ". Kijkcijfers!!!!! Serieus: hoop dat het niet blijvend is, vind het wel een toffe gast |
|
Shit, zeg, straks weer één die de pijp uit gaat voor ik hem ooit gezien heb. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik hoop dat hij nu defenitief met pensioen gaat... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
En sharon maar bedenken hoe ze hier geld aan kunnen verdienen |
|
die seniele oude gek meot ook geen auto rijden... eigen schuld! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Waarom gebeurt nou niet zoiets met Michael Jack-Son? |
|
Dat moet wel een zwaar ongeluk zijn geweest. |
|
1 voordeel: pijnstillers hebben ze niet nodig .. |
|
Haha, dan is het bij deze weer bewezen : Ozzy kan niet dood gaan ; Ozzy is God ! Maar ik vind wel dat ze met die belachelijke serie op moeten houden ! |
|
quote: hoeft niet, zijn zat bejaarden die al dood gaan als ze uitglijden over een bananenschil. babies stuiteren tenminste nog |
|
quote: Nee, die serie is vet, hij moet gewoon stoppen met die slechte muziek te maken. |
|
Klinkt ernstig, hopelijk geneest hij snel! |
|
Aanvullende informatie Nadat het concert reeds twee keer werd uitgesteld, is 17 januari de definitieve datum. Reeds gekochte kaarten blijven geldig voor deze nieuwe datum. Mocht u desondanks de kaarten willen inleveren, dan kan dit vanaf donderdag 23 oktober tot uiterlijk vrijdag 12 december 2003 bij de voorverkoopadressen. Van de ahoy site. Maar het zal wel spoedig afgelast worden. |
|
arme ozzy wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Mee eens. Stappen ging al moeizaam genoeg. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Laat staan stil zitten Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Wat komt ozzy trouwens veel langs op de box. |
|
quote: Mensen die niet kunnen typen meoten niet op fora schrijven "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
was opzettelijk. , maar bedankt dat je het zag "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |